.

Beantwoord

Waarom zijn 0900 nummers geblokkeerd?

  • 13 April 2015
  • 9 reacties
  • 2179 Bekeken

Hoi,

Ik kan geen service ( 0900 etc ) bellen! mijn instelling voor service nummers zijn goed en staan gewoon op aan.
ook op mijn Iphone zijn de instelling in orde. erg vervelend want ik moest een radio zender bellen maar dit lukte niet!!

wie kan mij helpen?! thnx
icon

Beste antwoord door Tiury 16 April 2015, 12:04

Bekijk originele reactie

9 reacties

Radiozender gebruiken vaak 0906 / 0909 nummers. Bij Simyo kun je deze nummers niet bellen.

Alleen 0900 nummers die vaak door diverse klantenservices worden gebruikt kun je wel bellen.
thnx! ja klopt 0906 kon ik niet bellen! erg vervelend!
ik moet dit wel kunnen, is er een mogelijkheid dit wel te kunnen met simyo?
vind het eigenlijk belachelijk.

groetjes
Dit is een steeds terugkerende vraag maar het is echter niet mogelijk bij Simyo.

Het antwoord vind je hier

🙂
Reputatie 5
Badge +11
Hoi MariskaOG, welkom op ons forum!

Het is precies zoals Raytje aangeeft. Mooier kan ik het helaas niet maken voor je.
Is het wel duidelijk voor je?

Raytje, dank je voor je antwoord!
thnx!

ik vind het echt heel irritant, een klant moet zelf dit kunnen in en uitschakelen. Ik ben zeer tevreden over Simyo maar vind dit echt een groot min punt.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi MariskaOG,

Zeker als je het soms nodig hebt om naar entertainment nummers te bellen, begrijp ik dat je het echt een minpunt vindt. https://forum.simyo.nl/bellen-85/0909-bellen-niet-mogelijk-3811/index2.html#post83287 <br /> legt een klant uit hoe ze deze blokkade omzeilt. Is dit misschien iets voor jou?

Het topic schets overigens een verkeerd beeld. Je kunt uiteraard wel gewoon naar Servicenummers (0900, dus niet 0906 of 0909) bellen, door de optie op Mijn Simyo aan te zetten.

Groetjes, Tiury
Badge +2
thnx!

ik vind het echt heel irritant, een klant moet zelf dit kunnen in en uitschakelen. Ik ben zeer tevreden over Simyo maar vind dit echt een groot min punt.

Helemaal mee eens.
Het is spijtig om te merken dat men bij Simyo denkt dat iedereen zwakbegaafd is en niet weet waar men mee bezig is.
thnx!

ik vind het echt heel irritant, een klant moet zelf dit kunnen in en uitschakelen. Ik ben zeer tevreden over Simyo maar vind dit echt een groot min punt.

Helemaal mee eens.
Het is spijtig om te merken dat men bij Simyo denkt dat iedereen zwakbegaafd is en niet weet waar men mee bezig is.


Ik vind dit een beetje misplaatste opmerking en zeer suggestief.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Willem47,

Klanten staan bij Simyo uiterst hoog in het vaandel en we willen absoluut niet betuttelen. Het is gewoon een dienst die Simyo niet aanbiedt. Helaas moeten wij klanten op dit punt teleurstellen.

Gelukkig zijn er alternatieven, zoals ik hierboven aangeef 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer