.

Beantwoord

Waarom wordt mijn nummerbehoud telkens afgewezen?

  • 6 July 2017
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

Mijn contract bij Simyo loopt per 1 augustus a.s. af. Ik ben overgestapt naar Vodafone met nummerbehoud maar die wordt volgens hun steeds door Simyo afgewezen. Wat moet ik doen om niet mijn unieke telefoonnummer te verliezen bij het overstappen?
icon

Beste antwoord door Samantha 7 July 2017, 11:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Geeft Vodafone een reden? Die moeten ze krijgen namelijk?
Volgens Vodafone moet ik bij Simyo zijn.
Ok, volgens mij krijgt de aanvrager (Vodafone in deze) ook een reden. Je kan ook bellen met 1200 vanaf je Simyo aansluiting, weet je het vrijwel direct.

Edit: Ze zijn nu gesloten. Eenmalig al om 15u.
https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/klantenservice-vanaf-15-00-uur-gesloten-6-7-17-39158/index1.html#post168515
Badge +7
Hoi JanVSA,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat je nummerbehoud telkens wordt afgewezen! Wel vervelend dat Vodafone je niet op de hoogte brengt waarom. Dit horen ze namelijk wel te doen.

Daarom heb ik dit voor je nagekeken. Je nummerbehoud wordt telkens afgewezen, omdat er steeds het verkeerde simkaartnummer of geen simkaartnummer bij de aanvraag wordt opgegeven.

Ik raad je aan om een nieuwe aanvraag in te dienen met het juiste simkaartnummer. Deze kun je vinden op Mijn Simyo, bij Instellingen > Simkaart. Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

@Ray. heel erg bedankt voor je hulp 🙂

Reageer