Ik word de laatste tijd vaker gebeld door mensen die zeggen dat ze een gemiste oproep van mij hebben. Ik heb echter nooit deze mensen gebeld (staat ook niet in de bellijst). Hoe kan dit?
Je telefoonnummer wordt gespoofd, daar is helaas niets aan te doen. Behalve een ander nummer nemen, maar dan nog heb je geen garantie dat het nieuwe nr. niet gespoofd gaat worden.
Lees dit topic even door Kan je iets doen tegen spoofing (nummer behouden)? | Simyo Forum
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is.
Helaas zien we dit vaker gebeuren en is het lastig om dit te voorkomen. Dit kan namelijk te maken hebben met spoofing. In de blog kan je teruglezen wat dit precies is en hoe je dit in de toekomst kan tegen gaan. Mocht je toch liever een nieuwe nummer van ons krijgen dan kan ik dit kosteloos voor je in orde maken. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens.
Groetjes,
Amy
Bedankt voor je reactie
Bedankt voor je reactieÂ
Gekruist?? Er zit een uur tussen!
Oeps, ik keek alleen naar de :55Â . Ik had het bericht al in behandeling genomen, vandaar dat ik jou antwoord achteraf pas kon zien.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.