Skip to main content

.

Op het moment dat mensen mij bellen en ik niet opneem, horen zij dat het toestel buiten gebruik is. Ik zou graag mijn voicemail willen inschakelen maar als in naar het menu van voicemail ga, geeft deze aan al ingeschakeld te zijn.

Ik heb al meerdere malen een bericht gestuurd naar 1233 om mijn voicemail in te schakelen. Ik krijg dan een bericht terug dat mijn VM binnen enkele minuten wordt ingeschakeld. Helaas is dit nog steeds niet het geval.

Ik heb ook gebeld met het nummer 12331 om mijn voicemail op deze manier in te schakelen. Weer wordt er aangegeven dat mijn VM binnen enkele minuten wordt geactiveerd. Helaas zonder resultaat want mijn VM doet het nog steeds niet.

Mijn vraag is dus, hoe zorg ik ervoor dat als mensen mij bellen en ik niet kan opnemen, dat mijn VM aangaat en dat ze niet de melding krijgen dat het toestel buiten gebruik is.

Ik hoor het graag

Hoi Carmenlopez-brea,

Wat vervelend dat mensen geen berichten kunnen achterlaten op je voicemail.. Maar dat gaan we voor je oplossen!

Probeer even om alle doorschakelingen uit te schakelen. Dat kun je doen door te bellen naar #21 of ##21. Kun je laten weten of dit geholpen heeft? 

En zo niet, wat heb je dan voor toestel? 

Hoor het graag van je!

Groetjes,
Bas


Hi Bas

 

Het heeft nog steeds niet geholpen. Ik heb een LG k50s

 

Gr

Carmen

 


Hi Carmen, 

 

Wat balen dat de oplossing niet heeft geholpen! 

 

Zou jij de simkaart in een ander toestel kunnen stoppen en daarna dezelfde stappen nog een keer proberen? Dan weten we meteen of het probleem bij de simkaart ligt of bij de telefoon! 

Misschien dat we de netwerkspecialist voor dit probleem moeten contacteren als het aan de simkaart ligt, maar die is er helaas pas weer op de maandag. 

 

We horen graag van je! 

 

Groetjes, 

Tessanne 

 


Hi 

 

Het doet nog steeds niks :(


Hoi Carmen,

Wat rot dat er nog steeds niks uitgekomen is. Ik zou graag even willen meekijken op je aansluiting en vervolgens even de netwerk specialisten contacteren. Hiervoor heb ik wat persoonlijke gegevens nodig. Zou je me een privé bericht willen sturen?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle


@Carmenlopez-brea Een privé bericht naar @Veerle stuur je door op dit linkje te klikken.


@RicoK Dankjewel voor de aanvullende info! De top kwaliteiten van een Simyo expert :)


@RicoK  +1 👍


Beste Carmen,

Is het probleem met "dit nummer is niet in gebruik" inmiddels al opgelost.

Ik ervaar namelijk hetzelfde probleem.

Als ik niet snel op neem, dan hoort de beller dat mijn nummer niet in gebruik is.

 

Graag verneem ik dan ook van je.

 

Vrede en alle goeds,

Coenraad JH


Hoi @Coenraad JH,

 

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je dit ook ervaart. Zou je mij even een privé bericht kunnen sturen met daarin jouw naam, telefoonnummer, adres en email adres? Dan kijk ik even mee naar de aansluiting.

 

Groetjes,

 

Nihad


Beste Nihad,

Wat fijn dat u mij wilt helpen.
Want ik begin de moed enigszins te verliezen.
Maar enfin,

Via uw collega heb ik een nieuwe Simkaart ontvangen.
Deze geplaatst en het probleem is gebleven!!


Tot dusverre alles wederom gecheckt:

Voicemail aan / uit
Opnieuw opstarten
Simkaart geplaatst in een andere telefoon
enz. enz.


Maar als men mij belt en ik niet binnen 12 seconden opneem, (telefoon 4 keer over gaan) dan hoort de beller:
"dit nummer is niet in gebruik" voor meer informatie bel 1888

Belt u mij maar, dan ervaart u het zelf.

Ik ben sinds een paar weken over gestapt van KPN naar Simyo
(met nummerbehoud)
Voorheen nooit problemen gehad.

Gegevens:
Telnr. 06…….
Coenraad JH ……...
Email …………..                   Zie Prive bericht

Soort telefoon Nokia 5,3


Help me, want ik kom er niet meer uit!!

Vrede en alle goeds,
Coenraad.


Geen privé gegevens plaatsen ter bescherming van de privacy!!!

Edit: Gelukkig (zelf) aangepast. 


Hallo, ook ik ervaar dat op het moment dat mensen mij bellen en ik niet opneem, zij horen dat het toestel buiten gebruik is. Ik heb een e sim. 
is hier een oplossing voor?

vr. Gr. Ben


Beste Ben,

 

Alhoewel ik geen E-Sim heb, is het euvel uiteindelijk toch opgelost.

Wat het probleem precies is geweest, weet ik niet.

Doch, na tussenkomst van enige Simyo medewerkers (via dit Topic) en de Netwerkspecialisten ervaar ik geen problemen meer!!

Ik werd zelf nog netjes ter controle gebeld.

Succes verder!!

 

Vrede en alle goeds,

Coenraad.

 


Dank je wel Coenraad!

fijn dat het bij jou gelukt is !

ik denk dat ik de vraag even opnieuw stel. 
ik heb namelijk nog geen reactie ontvangen. 
met vriendelijke groet,

Ben


Je kan beter tijdens kantooruren met 1200 bellen vanaf je mobiel. 


Dank voor de tip, ga ik doen!


@Benvanregteren Hoi!

Ik denk dat we net je bericht gemist hadden zo voor het weekend. Is je probleem inmiddels opgelost? Als dit niet het geval is, dan mag je me even een privé bericht sturen via deze link!

Groetjes,

Veerle


Reageer