Skip to main content

.

Waarom hoor ik steeds "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld” te horen als ik iemand probeer te bellen?

Heeft u prepaid? Zo ja:

Heeft u nog beltegoed?

Heeft u de afgelopen 6 maanden nog naar iemand gebeld/naar iemand een SMS gestuurd/gebruik gemaakt van internet?

Kunt u de status van uw simkaart via Mijn Simyo eens bekijken?

 

Zo nee:

Kunt u de status van uw simkaart via Mijn Simyo eens bekijken?


Hoi @Mandylam,

Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie inderdaad dat @Groentjuh het al goed heeft geraden! Je hebt op dit moment €0,00 aan beltegoed waardoor de simkaart uitgaand geblokkeerd is. Zodra je opwaardeert kan je weer gebruik maken van jouw simkaart 😊.

Groetjes,
Amy


Reageer