.

Beantwoord

Waarom krijg geen ontvangstbevestiging van betaalde service?

  • 4 September 2015
  • 2 reacties
  • 356 Bekeken

Badge
Ik probeer mee te doen met een prijsvraag van de radio. Nu is het de bedoeling dat ik een ontvangstbevestiging krijg van dit radio station. Echter komt er bij mij niets binnen.

Kan het zijn dat dit aan de instellingen bij simyo ligt?

Mvg luuk kamphuis
icon

Beste antwoord door RicoK 4 September 2015, 10:51

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Simyo heeft de door haar verstrekte simkaarten geblokkeerd voor (het ontvangen van) betaalde sms-diensten.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-zijn-betaalde-sms-diensten-94

Het is dus gewoon niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Luka_beuningen,

Dat je hier wat meer informatie over wilt kan ik begrijpen. Ik sluit me volledig aan bij het antwoord van RicoK. Daarom heb ik zijn bericht als antwoord gemarkeerd. Bij Simyo zijn betaalde sms-diensten (Premium sms) standaard geblokkeerd. De kosten die hierbij komen kijken, vinden wij niet bij een budget provider als Simyo passen. Heb je hier nog vragen over?

@RicoK, bedankt voor je duidelijke antwoord :)

Groetjes,
Angela

Reageer