.

Beantwoord

Waarom kan ik niet naar 0909-nummer bellen?

  • 22 July 2014
  • 5 reacties
  • 2488 Bekeken

Waarom kan ik geen 0909 nummers bellen!? Bv 09093000538!! Ben nu mooi een paar tickets voor dance valley mis gelopen!!! Dussss verklaar uzelf Simyo!
icon

Beste antwoord door Tiury 23 July 2014, 13:22

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Darthsykes! Allereerst: welkom op het Simyo forum. :)

Wat vervelend dat je doordat je niet naar 0909-nummer kunt bellen, tickets naar Dance Valley bent misgelopen. Dit is een functie die Simyo heeft uitgezet, omdat er hierdoor teveel klanten in de problemen zijn gekomen. De meeste telecom oplichting gebeurt op deze manier en zo probeert Simyo de klant en zichzelf te beschermen. Een hoge factuur hoort niet bij het imago van een budget provider.

Als je volgende keer weer zo'n vette actie tegenkomt, bel je dan met een vaste lijn? 🙂
He tsja dat zal nu wel moeten 🙂 maar bedankt voor de snelle reactie en info! Dacht even dat ik iets verkeerds had ingesteld! Groetjes :))
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Darthsykes,

Ik ben blij dat je iets kan met mijn uitleg 🙂 Mocht je nog vragen krijgen, stel ze gerust op het forum!
Via een vaste lijn.??. Als je in de auto zit en idd bv. bij Radio 538 binnen enkele minuten moet reageren.!! Ik erger mij hier ook aan en heb me de afgelopen WK weer vreselijk aan ge-ergerd dat ik elke dag niet mee kon doen aan die 0909 acties. Ik zit vaak in de auto of werk buiten waar ik dan geen vaste lijn tot mijn beschikking heb.
Goede tip van Simyo. Mijn tip is: of gewoon via een andere provider die voor mij gaat denken. Ik bepaal zelf wel wat ik wel en niet doe. We leven hier niet in de voormalige DDR.!
Reputatie 2
Badge +6
Hoi JeffBr,

Zoals ik in dit topic heb aangegeven is het niet de bedoeling dat je in meerdere topics dezelfde vraag stelt. Ik wil je daarom vragen om in het doorverwezen topic te reageren 🙂 Zo houden we het forum gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.

Reageer