.

Beantwoord

Waarom is mijn telefoon In gesprek?

  • 19 February 2015
  • 7 reacties
  • 255 Bekeken

Badge
Iedereen die mij belt krijgt de mededeling dat ik in gesprek ben, en krijgt daarna mijn voicemail. Ik ben echter absoluut niet in gesprek.
Gaat dit op een of andere manier van mijn beltegoed af?
icon

Beste antwoord door Margo1955 21 February 2015, 17:54

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ik hoop niet dat je telefoon op dit moment aan het bellen is. Misschien even de simkaart eruit en er weer in. 
Kijken hoe het dan gaat. Laat even wete of dit helpt, anders moet er iets anders gebeuren.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Margo1955, leuk om je weer eens op het Simyo forum te zien! :)

Wat hebben nog geen reactie van je of het heeft geholpen om je simkaart even te verwijderen. Vaak is dit wel de truc om hiervan af te komen. Wat ook nog aan de hand kan zijn is dat er een doorschakeling actief is op je telefoon. Je meldt dit af door naar ##002# te bellen 🙂. Heeft dit geholpen?

Bedankt voor het antwoord, Martijn®!
Badge
Het probleem is nog niet opgelost. Ik sta open voor andere suggesties. Help!!
Badge
Ik heb ##002# geprobeerd en nu gaat hij weer over. Ik hoop dat het probleem nu is opgelost.
Reputatie 3
Badge +9
Mooi dat het is opgelost en Tiury bedankt voor het antwoord :o
Badge
Het bleek dat er in mijn instellingen iets verkeerd stond. Er was een half maantje te zien in mijn schermpje. Nadat ik dit heb weg kunnen halen was het probleem opgelost. De kon mij niet bereiken als mijn telefoon was geblokkeerd.
Badge +8
Hoi Margo1955,

Dan weet ik al wat het was. Je had waarschijnlijk de 'Niet storen' stand aan staan.

Gelukkig heb je het gevonden nu 🙂 En fijn dat je het hier nog laat weten!

Denk je dat je het forum vaker gaat raadplegen?

Groetjes,
Charlene

Reageer