Wat nu?
Beste antwoord door Ray
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Ray
Bekijk originele reactieHallo Mrs Thompy,
Â
Goed om te horen dat je al bent geholpen! Ik hoop dat het gaat lukken. :)
Â
Groetjes,Â
Sarah
Dank je wel Quael. Ik heb idd met iemand gesproken en het was behoorlijk fout gegaan maar is hopelijk nu opgelost. We gaan het zien !!!
Groetjes
Hallo MrsThompy,
Â
Welkom op het Simyo forum!
Ik heb je huidige Prepaid en nummerbehoud bekeken en ik zie dat je oude nummer op 19 december weer wordt hersteld. Hier heb je als het goed is ook meerdere e-mails over ontvangen. Dus alles gaat gelukkig goed 😊. Reageer gerust als je nog vragen hebt.
Â
Groetjes,
Ouael
Â
Â
Ik heb inderdaad ook een probleem met nummerbehoud van Simyo naar Simyo. Ik had per ongeluk Sim Only besteld, direct geannuleerd en moest een nieuw prepaid-pakket bestellen. Heb ik gedaan maar ik heb ook nog steeds mijn oude nummer niet terug
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.