.

Waarom is er een verschil tussen de bundelkosten van Simyo en Ben?

  • 28 November 2023
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Badge

Als ik overstap naar bv Ben op hetzelfde KPN netwerk, betaal ik bij een abbo van 24 mnd maar 10€ voor 200 min en 15 GB, als ik bij Simyo verleng, gaat er niets van mijn maandbedrag, voor 10 GB en 100 min, af. Hoe zit dit? 

Roeqajja 5 maanden geleden

Hi @weeijk,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je even contact hebt opgenomen hierover.

Wat @Groentjuh zegt klopt helemaal, super bedankt voor je hulp 😊! Ben maakt geen gebruik van het netwerk van KPN, maar van Odido. 

Ik zie op je aansluiting inderdaad dat je je maandbedrag zou kunnen verlagen naar €12 per maand met de bundels van 200 belminuten en 15 GB met een looptijd van 2 jaar. Dit kun je doen door je abonnement te verlengen via Mijn Simyo bij Instellingen> Abonnement> Verlengen. Je ontvangt meteen een bevestigingsmail als het verlengen is gelukt.

Groetjes,
Roeqajja

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ben zit op het netwerk van Odido.

Verleng je via de "verlengen” pagina, want alleen daarmee ga je over naar nieuwe tarieven. Simyo biedt helaas niet 200 min + 15GB voor 10 euro aan; Bij Simyo kost dat 12 euro.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @weeijk,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je even contact hebt opgenomen hierover.

Wat @Groentjuh zegt klopt helemaal, super bedankt voor je hulp 😊! Ben maakt geen gebruik van het netwerk van KPN, maar van Odido. 

Ik zie op je aansluiting inderdaad dat je je maandbedrag zou kunnen verlagen naar €12 per maand met de bundels van 200 belminuten en 15 GB met een looptijd van 2 jaar. Dit kun je doen door je abonnement te verlengen via Mijn Simyo bij Instellingen> Abonnement> Verlengen. Je ontvangt meteen een bevestigingsmail als het verlengen is gelukt.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer