.

Beantwoord

Waarom is er een sms'je naar 121 gestuurd?



Toon eerste bericht

34 reacties

Hallo,
Ik heb een iPhone 5s, Gr

Hallo,
Bij mij is er gisteren ook een sms naar 121 afgeschreven, toevallig weet ik dat ik gisteren mijn telefoon toen niet heb gebruikt.
Hoi wicaro - @wicaro
Geef even aan welke telefoon je hebt, dat komt van pas voor het onderzoek. De moderator zou het ook vragen. Dan is dat alvast gedaan.

Suuk 6 wicaro, hoop dat het snel wordt opgelost.

Fijne avond nog ! 😎
Bij mij zijn de sms’jes vanuit Nederland verstuurd, telefoon lag op de kast.
Badge
Ik heb ook in mijn overzicht staan dat ik een sms naar 121 zou hebben gestuurd. Ik heb een iPhone se,
Ook bij mij is er 1 sms verstuurd naar 121 op woensdag 4 april om 11.30:29 uur. Ik heb een iPhone6.
Ook hier sinds woensdag en donderdag een aantal sms's naar 121 verzonden zowel als ik in Nederland en Belgie was.
De enige link die er toen was dat ik navigeerde m.b.v Google Maps.
Dit alles op Iphone 5s
Hoop dat dit snel wordt opgelost,buiten je bundel (Belgie etc.)lopen de kosten aardig op.
ondertussen zijn de sms’jes verdwenen en het beltegoed is weer opgewaardeerd met 30 cent 😜.
Wel een raar internetverbruik om 03.58 uur van 1mb maar dat kan nog makkelijk uit de bundel hihi.
ondertussen zijn de sms’jes verdwenen en het beltegoed is weer opgewaardeerd met 30 cent 😜.
Wel een raar internetverbruik om 03.58 uur van 1mb maar dat kan nog makkelijk uit de bundel hihi.


Heb je wel goed gekeken? zie dat er bij mijn dochter niets veranderd is, en er nog steeds 51cent buiten de bundel is gesmsst naar het onverklaarbare 121...... hoop dat men snel met een antwoord kan komen.

Gelukkig is het overigens nog steeds bij 1 SMS bericht gebleven, maar zie steeds meer reackties binnen komen met mensen die hetzelfde ontdekken op hun verbruik......
Ook gebruik van Iphone 7.Echter nog niet over naar IOS 11.3 toch een sms naar 121,dochter idem.Mogelijk meer gezinsleden met Iphone die er last van hebben gehad.

is er al meer bekend over het probleem?


Ik zocht naar Visual Voicemail, en vond het bericht dat dit nu bij KPN beschikbaar is voor iPhone-gebruikers.
Kan het te maken hebben met: https://www.iculture.nl/nieuws/visual-voicemail-kpn/
Ik wil voicemail helemaal niet gebruiken, ik weet niet hoe ik kan uitschakelen dat hier geen sms naar verstuurd kan worden.


SMS uit naar 1233.

Reageer