.

Beantwoord

Waarom heb ik geen bericht gehad van NL Alert?

  • 1 June 2015
  • 2 reacties
  • 419 Bekeken

Waarom ontvang ik op mijn Lumia 620met win 8.1 geen NL Alert bericht zou volgens de site wel moeten!
icon

Beste antwoord door Ray 1 June 2015, 21:19

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hier staat Simyo buiten. Er was vandaag in het nieuws dat de test alles behalve vlekkeloos is verlopen. Mensen kregen geen bericht ondanks dat alles goed was ingesteld, waar jij dus ook las van hebt. Sommige mensen kregen hem te laat binnen of kregen hem wel 4x.

Wat je nog kan controleren is of het op je telefoon zelf aan staat. Ga hiervoor naar je berichtenbox (van SMS), klinkt raar maar daar moet je het controleren. Ga hier dan naar de instellingen via de ... Scrol helemaal naar beneden en kies dan voor "meldingen voor noodgevallen" Hier controleer je of deze aan staat. Stat ie uit, zet je hem aan. Staat ie aan dan ligt het niet aan je toestel.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Abharkink, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat jammer dat je geen NL-Alert hebt ontvangen. We hebben hier ook verschillende signalen gekregen van klanten en collega's. Als je telefoon staat ingesteld zoals op de NL-alert site staat (en dat is in jouw geval automatisch) en je hebt geen bericht gehad, dan is de test op jouw aansluiting niet goed gegaan. Ik heb begrepen dat NL-alert zelf de berichtjes waar ze geen afleverrapport van hebben gehad nalopen en proberen op te lossen.

In mijn geval werkte het voor het eerst op 4G. Dat is voor het eerst mogelijk gemaakt door KPN :)!

Mocht je de volgende test geen bericht ontvangen en wil je echt dat dit werkt, neem dan contact op met NL-alert of check de optie die Raytje hierboven aangeeft 🙂.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord Raytje!

Reageer