Beste antwoord door koorelle
Bekijk originele reactieWaarom heb ik de afgelopen 2 dagen zo vaak geen kpn netwerk?
Sinds 2 dagen krijg ik steeds de melding dat er geen kpn netwerk is. Dit is ongeacht waar ik ben. Wat is de oorzaak? Ik heb er eerder nooit geen last van gehad.
Is dit continue of met vlagen?
Kun je je toestel eens helemaal uitzetten, je simkaart eruit halen, paar minuten wachten, simkaart er weer in en toestel aanzetten?
Kun je je toestel eens helemaal uitzetten, je simkaart eruit halen, paar minuten wachten, simkaart er weer in en toestel aanzetten?
Toestel heb ik al meerdere malen uitgezet. Zal de simkaart eens eruit halen, hopelijk helpt dat. Alvast bedankt !
Hoi luka, welkom op ons forum!
Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even in het subforum Bellen gezet.
Ik ben ook benieuwd of het al gelukt is, kun je dat laten weten?
Als het je nu nog steeds problemen ervaart, kun je me dan laten weten of je dit overal hebt, of op een bepaalde locatie?
Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even in het subforum Bellen gezet.
Ik ben ook benieuwd of het al gelukt is, kun je dat laten weten?
Als het je nu nog steeds problemen ervaart, kun je me dan laten weten of je dit overal hebt, of op een bepaalde locatie?
Hoi luka, welkom op ons forum!
Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even in het subforum Bellen gezet.
Ik ben ook benieuwd of het al gelukt is, kun je dat laten weten?
Als het je nu nog steeds problemen ervaart, kun je me dan laten weten of je dit overal hebt, of op een bepaalde locatie?
Ja, is gelukt. heb de simkaart eruit gehaald en na een paar minuten weer erin gezet. Tot nu toe geen melding meer gehad. Bedankt !
Hoi luka,
Top dat het is gelukt! koorelle bedankt voor je hulp 😃
Als je nog vragen hebt, dan zien we je graag terug 🙂
Top dat het is gelukt! koorelle bedankt voor je hulp 😃
Als je nog vragen hebt, dan zien we je graag terug 🙂
Hallo,
Sinds februari heb ik eigenlijk geen moeilijkheden meer gehad. Maar sinds een paar dagen heb ik weinig of helemaal geen netwerk meer. Mobiel uit-inschakelen helpt niet. Heb de simkaart er al meerdere keren uitgehaald, maar nog steeds niets ! . Ik heb buitenland bellen , maar dat werkt ook niet. Ik vind het heel vervelend dat ik niet bereikbaar ben en zelf dus ook niet kan bellen . Grtjs Luka
Sinds februari heb ik eigenlijk geen moeilijkheden meer gehad. Maar sinds een paar dagen heb ik weinig of helemaal geen netwerk meer. Mobiel uit-inschakelen helpt niet. Heb de simkaart er al meerdere keren uitgehaald, maar nog steeds niets ! . Ik heb buitenland bellen , maar dat werkt ook niet. Ik vind het heel vervelend dat ik niet bereikbaar ben en zelf dus ook niet kan bellen . Grtjs Luka
Hoi luka,
Het lijkt mij ook uiterst vervelend als je niet meer bereikbaar bent. Ik ben nu bezig om je simkaart opnieuw aan te melden bij het netwerk. Hiervoor dien je net als hiervoor even je simkaart voor 15 minuten uit je telefoon te halen, terwijl de telefoon uit staat. Helpt dit niet, zoek dat even handmatig naar het KPN netwerk met je telefoon.
Laat je me weten of dit heeft geholpen? :)
Groetjes, Tiury
Het lijkt mij ook uiterst vervelend als je niet meer bereikbaar bent. Ik ben nu bezig om je simkaart opnieuw aan te melden bij het netwerk. Hiervoor dien je net als hiervoor even je simkaart voor 15 minuten uit je telefoon te halen, terwijl de telefoon uit staat. Helpt dit niet, zoek dat even handmatig naar het KPN netwerk met je telefoon.
Laat je me weten of dit heeft geholpen? :)
Groetjes, Tiury
Tot nu toe heb ik geen melding meer ontvangen dat ik geen netwerk heb. Hoop dat het nu zo blijft ! Bedankt Tiury !
Grtjs Luka
Grtjs Luka
Hoi luka,
Erg fijn om te horen 😃 Wij hopen ook dat het zo blijft en anders weet je ons te vinden.
Geniet nog van je weekend 😳
Erg fijn om te horen 😃 Wij hopen ook dat het zo blijft en anders weet je ons te vinden.
Geniet nog van je weekend 😳
Hallo, het is weer goed gegaan tot gisteren. Bijna de hele dag geen netwerk gehad. Heb de mobiel weer meerdere malen uit en aangezet, simkaart eruit gehad. Toen had ik wel weer bereik, maar vanmorgen weer geen bereik. Buiten dat het behoorlijk lastig is ,'vreet' het ook aan de accu van mijn mobiel omdat deze constant naar het netwerk aan het zoeken is! Ik hoop echt dat er een definitieve oplossing komt voor dit probleem.
Grtjs Luka
Grtjs Luka
Hoi luka,
Wat vervelend dat het probleem terug is gekomen 😞. Omdat ik denk dat het gaat helpen, heb ik je zojuist een nieuwe simkaart toegestuurd. Het is een 3-in-1 simkaart, dus maak je over het formaat maar geen zorgen. Je ontvangt 'm met ongeveer 2-3 werkdagen. Laat je me weten of dit heeft geholpen?
Groetjes, Tiury
Wat vervelend dat het probleem terug is gekomen 😞. Omdat ik denk dat het gaat helpen, heb ik je zojuist een nieuwe simkaart toegestuurd. Het is een 3-in-1 simkaart, dus maak je over het formaat maar geen zorgen. Je ontvangt 'm met ongeveer 2-3 werkdagen. Laat je me weten of dit heeft geholpen?
Groetjes, Tiury
Hoi Tiury, alvast heel hartelijk bedankt en ik laat zeker wat weten !
Grtjs Luka
Grtjs Luka
Hallo,
Bedankt voor de simkaart, tot nu toe gaat alles perfect !!
Groetjes Luka
Bedankt voor de simkaart, tot nu toe gaat alles perfect !!
Groetjes Luka
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.