.

Beantwoord

Waarom ben ik niet aangemeld bij het netwerk?

  • 5 January 2017
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

Hey ik heb sinds gisteren het probleem dat ik niet meer kan bellen en smsen. Elke keer als wat probeer te
sturen of te bellen krijg ik een pop up met geen mobiel netwerk. En wanneer de mensen mij proberen te bereiken hebben
ze hetzelfde probleem. Ik heb al het een en ander geprobeerd. Zo heb ik mijn sim kaart met iemand anders gewisseld en toen
deed mijn simkaart het wel maar het rare is dat mijn mobiel het ook deed met een andere sim kaart erin. Dus ik weet nu nog steeds
niet waar het probleem echt ligt. Ik heb ook mijn mobiel voor een lange tijd uitgezet maar dat heeft ook niks opgeleverd.

Mijn mobiel is een samsung galaxy S5 mini en is nog geen jaar oud
icon

Beste antwoord door Sean 6 January 2017, 11:28

Bekijk originele reactie

2 reacties

Zou zo maar kunnen dat je en dikke simkaart nodig hebt. De sim slotjes in bepaalde Samsung modellen zijn wat ruimer dan normaal. Simyo kan / zal je daarbij verder helpen.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Debbie.U.

Welkom op het Simyo forum!

Wat onhandig dat je niet kunt bellen en sms'en. Gelukkig heb je zelf al het een en ander geprobeerd, zodat we gericht naar een oplossing kunnen zoeken!

Zowel de simkaart als telefoon werken probleemloos zonder elkaar, dus ik verwacht ook dat een dikkere simkaart de oplossing is. Deze zitten strakker in de simkaarthouder van jouw Samsung, waardoor hij beter contact maakt met de simkaartlezer.

Ik doe meteen een nieuwe simkaart voor je op de post. Deze ontvang je binnen drie werkdagen. Laat je me weten of dit verschil maakt?

Groetjes,
Sean

@Raytje, bedankt weer 😃

Reageer