.

Beantwoord

waaarom is mijn aansluiting afgesloten

  • 7 August 2012
  • 4 reacties
  • 637 Bekeken

goedemiddag,

Waarom is vanaf vandaag mijn aansluiting afgesloten???
Als ik wil bellen krijg ik het volgende bericht te horen: "uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld".
Zag op het forum al 5 redenen staan waardoor dit zou kunnen gebeuren maar volgens mij is er geen van die 5 redenen van toepassing.
Kun je me aub zsm wat laten weten. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Alex 9 August 2012, 13:51

Bekijk originele reactie

4 reacties

hallo Alex

heb gisteren al via forum een vraag gesteld en nog geen reactie ontvangen. Kun jij me misschien helpen?

Waarom is vanaf vandaag (lees gisteren) mijn aansluiting afgesloten???
Als ik wil bellen krijg ik het volgende bericht te horen: "uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld".
Zag op het forum al 5 redenen staan waardoor dit zou kunnen gebeuren maar volgens mij is er geen van die 5 redenen van toepassing.
Kun je me aub zsm wat laten weten. Alvast bedankt
ik zag bij verbruik staan dat ik al bijna 140 euro aan internetkosten heb???? ... hoe kan dit ??? ... ik heb een abbonnement met internetbundel vaak ... het abbonnement is ingegaan op 31-7 en sinds gisteren is mijn aansluiting afgesloten ... dus 140 euro op tijd van 1 week buiten mijn bundel??? ... dat kan echt niet! ... heb al 2 jaar internet op mijn mobiel en nog nooit een rekening gehad van meer dan 40 euro (in totaal voor internet+bellen+smsen) !!! ...
bel ook een belbundel weinig ... bij verbruik staan ook gesprek- en smsgesprekskosten binnen Nederland, terwijl mijn bel/sms tegoed nog steeds op 120 min/sms staat ... dat kan dan toch ook niet??? ... HEEEEEEEEEEEL GRAAG JULLIE REACTIE !!! ... het niemand aan de lijn krijgen bij de klantenservice en het wachten op een reactie via het forum begint langzaam aan toch erg vervelend te worden ...
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Linda1234,

Volgens onze gegevens heb je gebruik gemaakt van je tijdelijke nummer voor dat je telefoonnummer is over gezet. Als je gebruik maakt van nummerbehoud wordt het verbruik met je tijdelijke nummer buiten de bundel berekend. Er is nu sprake van hoogverbruik. Je abonnement gaat immers pas in op het moment dat je telefoonnummer is over gezet. Je hebt onlangs ook een email ontvangen waarin staat aangegeven dat je nummerbehoud aanvraag is afgewezen. Het overzetten van een Simyo abonnement naar een Simyo abonnement is namelijk niet mogelijk.

Groetjes,

Alex

Reageer