.

Beantwoord

Voicemail ongevraagd aan

  • 14 April 2015
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Badge
Waarom, waarom, waarom,.....lees ik nooit de klacht dat voicemail spontaan uit is gezet?
Voicemail aan genereert volgens mij meer belverkeer, dus is het nu toeval dat een paar keer per jaar mijn voicemail ineens aan staat?
Grappige is dat ik mijn bericht dan niet eens kan afluisteren maar eerst de boel moet instellen/spreken, wel aan maar nog niet af?

Voor altijd mijn voicemail uit schijnt een optie te zijn, maar dan is dat ook niet meer mogelijk voor die onwaarschijnlijke keer in de toekomst dat ik het toch handig zou vinden, tot nu toe zelf nog nooit gebruikt.

Ik vind het op zijn minst verdacht,.....
icon

Beste antwoord door Tiury 15 April 2015, 12:12

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Hanzel,

Deze achterdocht is echt nergens voor nodig hoor, Hanzel. Ik heb hier contact voor opgenomen met KPN om dit te bevestigen en het kost juist extra geld om een bericht voor jou op te slaan op het netwerk: "Voicemail is zelfs een service die providers geld kost". Het vervelende hiervan is dat er nog altijd een bug is, waardoor je voicemail aan gaat als je tegoed op €0,00 komt. Dit kun je rustig nalezen in dit topic, waar je al antwoord hebt gekregen op dezelfde opmerking.

Je kunt ons inderdaad de voicemail optie volledig laten deactiveren. Misschien is dit toch een goede optie, omdat het je blijkbaar erg dwars zit. Dit kunnen wij voor je doen en we kunnen 'm ook weer voor je activeren. Je hoeft daarna alleen maar een berichtje te plaatsen op het forum, of kosteloos te bellen met de klantenservice om deze weer te laten activeren. Zullen we dat doen?

Groetjes, Tiury
Badge
Dit zou ik graag willen, alvast bedankt!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Hanzel,

Bedankt voor je reactie.

Op jouw verzoek heb ik je voicemail uitgezet. Om de wijziging op het netwerk door te voeren raad ik je aan om je toestel even uit en aan te zetten.

Ik hoop dat je klacht over de voicemail hiermee definitief opgelost is.

Reageer