.

Beantwoord

Voicemail gaat uit zichzelf weer aan


Badge
  • Startend Simyaan
  • 10 reacties
Ik heb niet graag voicemail, dus ik heb dit uitgezet.

Probleem is, Simyo zet dit iedere keer weer aan! Waarom gebeurt dit? En hoe haal je het in je hoofd mijn instellingen gewoon zonder mijn toestemming te wijzigen?

Daarbij werkt jullie mail contact formulier ook niet.

Simyo gaat behoorlijk achteruit! Ik hoef niet te pas en te onpas smsjes van een "service" die ik niet wil.
icon

Beste antwoord door Alex 7 April 2014, 09:15

Bekijk originele reactie

19 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik heb niet graag voicemail, dus ik heb dit uitgezet.

Probleem is, Simyo zet dit iedere keer weer aan! Waarom gebeurt dit? En hoe haal je het in je hoofd mijn instellingen gewoon zonder mijn toestemming te wijzigen?

Daarbij werkt jullie mail contact formulier ook niet.

Simyo gaat behoorlijk achteruit! Blijf met je fiken van m'n instellingen af, ik hoef niet te pas en te onpas smsjes van een "service" die ik niet wil.


Kan je je vraag niet op een meer beschaafde manier formuleren? Wederom een voorbeeld dat taalverruwing steeds meer om zich heen grijpt in Nederland - ben ik even blij dat ik in een land woon waar mensen nog op een redelijk geciviliseerde manier met elkaar omgaan... :D
Badge
Ik heb niet graag voicemail, dus ik heb dit uitgezet.

Probleem is, Simyo zet dit iedere keer weer aan! Waarom gebeurt dit? En hoe haal je het in je hoofd mijn instellingen gewoon zonder mijn toestemming te wijzigen?

Daarbij werkt jullie mail contact formulier ook niet.

Simyo gaat behoorlijk achteruit! Blijf met je fiken van m'n instellingen af, ik hoef niet te pas en te onpas smsjes van een "service" die ik niet wil.


Kan je je vraag niet op een meer beschaafde manier formuleren? Wederom een voorbeeld dat taalverruwing steeds meer om zich heen grijpt in Nederland - ben ik even blij dat ik in een land woon waar mensen nog op een redelijk geciviliseerde manier met elkaar omgaan... :D


Bedankt voor je nuttige inbreng! Bemoeial.
AlsIanZichNietRespectvolGedraagtWordHijUitHetForumGeknikkerd.
Badge
AlsIanZichNietRespectvolGedraagtWordHijUitHetForumGeknikkerd.


Ook al zo'n wijsneus. Wie gaat dat doen, jij? Het kan vriezen, het kan dooien...

Ook al zo'n wijsneus. Wie gaat dat doen, jij? Het kan vriezen, het kan dooien...


Voor jou ben ik Meneer Wijsneus. :o
Badge

Ook al zo'n wijsneus. Wie gaat dat doen, jij? Het kan vriezen, het kan dooien...


Voor jou ben ik Meneer Wijsneus. :o


Doe je dat op je werk ook, je ongevraagd bemoeien met dingen waarmee je niets te maken hebt? Wijsneus?
Reputatie 7
Badge +9
Doe je dat op je werk ook, je ongevraagd bemoeien met dingen waarmee je niets te maken hebt? Wijsneus?
Op een openbaar forum zoals deze krioelt het van bemoeials en wijsneuzen die zich ongevraagd mengen in allerlei discussies. Het resultaat is dat momenteel 22% van de vragen door andere klanten (bemoeials en wijsneuzen) wordt beantwoord. Dat geeft moderators meer tijd om zich aan de echt ingewikkelde problemen te wijden. Maar het taalgebruik van de vragensteller moet wel door de beugel kunnen, want anders ga je met de billen bloot. We zien daar een enkele keer wel eens een voorbeeld van.
[quote]Voor jou ben ik Meneer Wijsneus. :o


Doe je dat op je werk ook, je ongevraagd bemoeien met dingen waarmee je niets te maken hebt? Wijsneus?[/quote]


Jij weet helemaal niet wat voor werk ik heb en dat gaat je ook niets aan.
En ga eerst maar eens opzoeken wat fatsoen betekent.

Ik ga verder met mensen helpen, aan jou verspil ik geen seconde meer.
Badge
Tenzij een van jullie twee bij Simyo werkt, en dat doen jullie niet, mochten jullie al werken, heb ik niets aan jullie gevraagd. Als de contact opties bij Simyo gewerkt hadden had ik echt niet hier in deze cesspool van bemoeials contact gezocht met een medewerker.
Reputatie 7
Badge +9
Helaas is het nu weekend dus de klantenservice is niet bereikbaar, maar ik heb begrepen dat er een grote kans op een reactie van Simyo is via Twitter.
AlsIanZichNietRespectvolGedraagtWordHijUitHetForumGeknikkerd.


Ook al zo'n wijsneus. Wie gaat dat doen, jij? Het kan vriezen, het kan dooien...




Probeer maar eens dit te lezen.
Badge
AlsIanZichNietRespectvolGedraagtWordHijUitHetForumGeknikkerd.


Ook al zo'n wijsneus. Wie gaat dat doen, jij? Het kan vriezen, het kan dooien...




Probeer maar eens dit te lezen.


Lees jij maar eens een definitie van een seconde, als in "Aan jou verspil ik geen seconde meer", iets waar ik vrij blij mee was, wijsneus.

Ook al zo'n wijsneus. Wie gaat dat doen, jij? Het kan vriezen, het kan dooien...


Voor jou ben ik Meneer Wijsneus. :o


Kun jij lezen wat er staat?
Nee,dat heb je al meerdere keren bewezen.
Badge

Ook al zo'n wijsneus. Wie gaat dat doen, jij? Het kan vriezen, het kan dooien...


Voor jou ben ik Meneer Wijsneus. :o


Kun jij lezen wat er staat?
Nee,dat heb je al meerdere keren bewezen.


Denk je dat een infantiel stuk bemoeizucht als jij, dat mijn hele vraag al twee pagina's lang off topic kaapt, enige vorm van verbaal respect verdient?

*bericht aangepast ivm ongepast taalgebruik*
Als ik me zou gedragen zoals jij dan zou ik een arrogante brutale obeschofte kerel zijn.
Maar dat doe ik niet.
Ik zou me dan verlagen tot jou niveau.

Simyo zal dit gedrag van jou niet tolereren, en de consequenties zijn voor jou. 

Ik zal dit doorgeven aan Simyo.
Badge
Als ik me zou gedragen zoals jij dan zou ik een arrogante brutale obeschofte kerel zijn.
Maar dat doe ik niet.
Ik zou me dan verlagen tot jou niveau.

Simyo zal dit gedrag van jou niet tolereren, en de consequenties zijn voor jou. 

Ik zal dit doorgeven aan Simyo.


Spelling, spelling. En doe maar, krijg ik ook een keer antwoord. Als ze de originele opmerking nog tussen jouw troep kunnen vinden.
Reputatie 7
Badge +9
Simyo kan permanent je voicemail uitzetten. Daardoor werken ook 12331 en 12339 niet meer, dus kan je alleen via de klantenservice je voicemail weer aan krijgen. Permanent uit is ook echt uit.

Op sommige moment kan een voicemail weer aan gaan. Ik vermoed dat dat voornamelijk gebeurd is er iets (automatisch) aan je aansluiting wordt veranderd, maar heel precies weet ik het niet. Ze doen het in ieder geval niet om je dwars te zitten.

Als je permanent je voicemail uit wil hebben, laat dat dan even weten. Dan kan een moderator dat maandag gelijk doen, zonder om bevestiging daarvoor te vragen.
Badge
Simyo kan permanent je voicemail uitzetten. Daardoor werken ook 12331 en 12339 niet meer, dus kan je alleen via de klantenservice je voicemail weer aan krijgen. Permanent uit is ook echt uit.

Op sommige moment kan een voicemail weer aan gaan. Ik vermoed dat dat voornamelijk gebeurd is er iets (automatisch) aan je aansluiting wordt veranderd, maar heel precies weet ik het niet. Ze doen het in ieder geval niet om je dwars te zitten.

Als je permanent je voicemail uit wil hebben, laat dat dan even weten. Dan kan een moderator dat maandag gelijk doen, zonder om bevestiging daarvoor te vragen.


Dank je. Ik zal er toch de klantenservice even voor bellen, gewoon voor wat extra zekerheid, maar dit zou precies moeten doen wat ik wou.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Ian,

Allereerst wil ik aangeven het jammer te vinden dat dit topic zo geëscaleerd is 😞. Het is goed dat je je vraag hier stelt Ian, maar de formulering van je vraag had een stuk netter gekund. De sfeer hier op het forum is altijd erg goed en met zo'n vraagstelling lok je geen positieve reacties uit. Er zijn hier een hoop mede Simyo klanten die andere klanten helpen. Dat zie je uiteindelijk ook in dit topic gebeuren. Bedankt daarvoor Groentjuh. Ook Scotsman en Friesian zijn hier vaak op het forum actief om andere klanten te helpen.

Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer je voicemail steeds weer aan wordt gezet. Helaas heeft dit te maken met een technische hapering. Het kan dus voorkomen dat je voicemail toch weer aan wordt gezet. Onze excuses hiervoor. Ik zou het wel op prijs stellen als je de volgende keer wat meer let op je taalgebruik.

Groentjuh geeft inderdaad het juiste antwoord. Als je wilt, zet ik de voicemail permanent voor je uit. Je zult dan wel opnieuw contact met Simyo moeten opnemen als je de voicemail weer aan wilt zetten.

Laat je even weten of ik dit voor je in orde kan maken?

Voor iedereen: probeer het een beetje gezellig te houden alsjeblieft :D

Groetjes,

Alex

Reageer