.

Beantwoord

Voicemail definitief uitzetten

  • 28 April 2013
  • 41 reacties
  • 3833 Bekeken

na eerdere contacten met simyo over het definitief uitzetten van de voicemail, wederom dezelfde vraag. Zonder dat ik de voicemail handmatig aanzet, krijgen mensen ineens weer een voicemailbericht te horen. Een kennis die ook simyo sim only heeft, heeft dit probleem niet. De bellers die hem bellen krijgen gewoon te horen dat de telefoon niet bereikbaar is. Dit wil ik ook. Het gaat een tijdje goed en dan staat hij weer aan. Op "mijn simyo" staat hij volgens schrijven uit. Niet dus. Graag definitief uitschakelen, want ik wil geen voicemail! Gr Mariska
icon

Beste antwoord door Natascha 2 May 2013, 16:24

Bekijk originele reactie

41 reacties

Wat is dit toch? Waarom is hier nog geen adequate oplossing voor? Ik ben stomverbaasd dat ik niet de enige ben ik ben mobielgebruiker maar ik wil GEEN gebruik maken van SIMYO-voicemaildiensten. Dit probleem dat spontaan dat mijn voicemail aanstaat loopt al maanden zo. Maar kijk ik in mijn instellingen is het niet geactiveerd. Willen het Simyo-team dit uitzetten voor mij voor eeuwig?
  ja please voor my ook !!!!!!
ik wil mijn voicemail uitzetten ! het lukt niet !!
gr jolanda

zo snel mogelijk please  .........!!!!
Ik heb hetzelfde probleem: kunnen jullie mijn voicemail ook definitief uitzetten?

Hoi Math,

Kun je me even een privébericht sturen over welk telefoonnummer dit gaat?
Ik kan niet zien dat je de voicemail al eerder hebt uitgeschakeld.

Heb je dit al geprobeerd via 12339?

Groetjes,

Charlene
   ok super eindelijk bedankt gelukt !!
ik wil mijn voicemail uitzetten ! het lukt niet !!
gr jolanda

zo snel mogelijk please .........!!!!

gelukt met 12339  !!!
ok gelukt met 12339 !!
Badge +6
ok gelukt met 12339 !!

Hoi Bzbjrmp7,

Fijn te horen dat het gelukt is met het uitschakelen van je voicemail.
Ha, ik zie dat ik niet de enige ben die hier last van heb. Uitzetten van voicemail lukt altijd, aanzetten hoeft ik nooit te doen want dat doet Simyo wel voor me. Ongevraagd. Misschien dat jullie daar eens mee willen stoppen.
Mvg, Ulrich
Badge +6
Ha, ik zie dat ik niet de enige ben die hier last van heb. Uitzetten van voicemail lukt altijd, aanzetten hoeft ik nooit te doen want dat doet Simyo wel voor me. Ongevraagd. Misschien dat jullie daar eens mee willen stoppen.
Mvg, Ulrich


Hoi Ulrich,

Welkom op het forum!
Ik heb de IT afdeling gevraagd om je voicemail uit te zetten. Mocht je gebruik willen maken van je voicemail in de toekomst dan kan je dat aangeven dan zetten we deze weer aan.
Hallo,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Als ik wil bellen krijg ik steeds "gesprek doorgeschakeld naar voice mail" dit terwijk ik helemaal geen gebruik maak van voice mail en ook niet snap hoe dit gebeuren kan. Heb niks aan mijn instellingen veranderd. Heb al gebruik gemaakt van 12339 en nog verschillende mogelijkheden geprobeert maar het blijft er hardnekkig opzitten. Hoe kan ik dit grondig verwijderen.

Groet,

Frank
Hallo,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Als ik wil bellen krijg ik steeds "gesprek doorgeschakeld naar voice mail" dit terwijk ik helemaal geen gebruik maak van voice mail en ook niet snap hoe dit gebeuren kan. Heb niks aan mijn instellingen veranderd. Heb al gebruik gemaakt van 12339 en nog verschillende mogelijkheden geprobeert maar het blijft er hardnekkig opzitten. Hoe kan ik dit grondig verwijderen.

Groet,

Frank


Probleem si opgelost.
Badge +6
Probleem si opgelost.

Hoi Zwarte,

Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost. Kan je ook de oplossing van je probleem met ons delen?
Wellicht helpt je oplossing andere klanten van Simyo 🙂.
Hoi Zwarte,

Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost. Kan je ook de oplossing van je probleem met ons delen.
Wellicht helpt je oplossing andere klanten van Simyo 🙂.


Hallo,,

De oplossing van dat probleem wil ik zeker hier plaatsen. s'Morgens bellen met mijn smarphone  naar mijn huis telefoon lukte nier meer, steeds de melding "gesprek door geschakeld naar voice mail".  Dan ga je het zoeken in de instellingen van de smartphone en de huis telefoon. in beide toestellen waren de instellingen voice mail uitgeschakeld dus zoals het hoorde. Na al enkele uren te zijn bezig geweest en ik geen uitweg meer zag mijn Provider gebeld in dit geval KPN  waar ik mijn vaste telefoonlijn van heb en gevraagd of de instellingen van mijn vaste telefoon in dit geval voice mail wel goed stonden ingesteld. Je hebt namelijk via internet de mogelijkheid om zelf bepaalde instellingen te veranderen en via KPN ook.  Met die mijnheer de instellingen nagelopen zowel bij KPN als bij mij en alle instellingen waren zoals ze hoorde te zijn. Daarna de oproep op het Simyo forum geplaatst of hier misschien iemand helderheid kon verschaffen omdat ik dacht dat de fout bij mij ergens lag en er instellingen van de smartphone niet goed stonden. Echter kreeg ik na het plaatsen van dat bericht signalen dat mijn vaste telefoonlijn  voor andere bellers ook niet bereikbaar was. Tja, dan kan het natuurlijk ook niet aan de instellingen van de smartphone liggen wat ik eigenlijk al vanaf het begin had gedacht  maar je mag geen mogelijkheden uitsluiten. Maar bij  KPN lag de fout ook niet wat moet je dan. Maar weer gebeld naar KPN want ik zag geen andere uitweg meer en die mijnheer die ik toen aan de lijn kreeg kwam na het e.e.a. gecontroleerd te hebben er al snel achter dat er wel degelijk bij KPN een instelling verkeerd stond die het euvel veroorzaakte. Tja, een fout is menslijk maar als consument weet je wel niet meer waar je het moet zoeken.
hallo,

willen jullie mijn voicemail ook uitzetten?
alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +10
Hallo,,

De oplossing van dat probleem wil ik zeker hier plaatsen. s'Morgens bellen met mijn smarphone naar mijn huis telefoon lukte nier meer, steeds de melding "gesprek door geschakeld naar voice mail". Dan ga je het zoeken in de instellingen van de smartphone en de huis telefoon. in beide toestellen waren de instellingen voice mail uitgeschakeld dus zoals het hoorde. Na al enkele uren te zijn bezig geweest en ik geen uitweg meer zag mijn Provider gebeld in dit geval KPN waar ik mijn vaste telefoonlijn van heb en gevraagd of de instellingen van mijn vaste telefoon in dit geval voice mail wel goed stonden ingesteld. Je hebt namelijk via internet de mogelijkheid om zelf bepaalde instellingen te veranderen en via KPN ook. Met die mijnheer de instellingen nagelopen zowel bij KPN als bij mij en alle instellingen waren zoals ze hoorde te zijn. Daarna de oproep op het Simyo forum geplaatst of hier misschien iemand helderheid kon verschaffen omdat ik dacht dat de fout bij mij ergens lag en er instellingen van de smartphone niet goed stonden. Echter kreeg ik na het plaatsen van dat bericht signalen dat mijn vaste telefoonlijn voor andere bellers ook niet bereikbaar was. Tja, dan kan het natuurlijk ook niet aan de instellingen van de smartphone liggen wat ik eigenlijk al vanaf het begin had gedacht maar je mag geen mogelijkheden uitsluiten. Maar bij KPN lag de fout ook niet wat moet je dan. Maar weer gebeld naar KPN want ik zag geen andere uitweg meer en die mijnheer die ik toen aan de lijn kreeg kwam na het e.e.a. gecontroleerd te hebben er al snel achter dat er wel degelijk bij KPN een instelling verkeerd stond die het euvel veroorzaakte. Tja, een fout is menslijk maar als consument weet je wel niet meer waar je het moet zoeken.


Hoi Zwarte,

Bedankt dat je de oplossing deelt. Toch vervelend om te lezen dat het 'kastje naar de muur verhaal' helaas van toepassing is geweest op jouw situatie.

hallo,

willen jullie mijn voicemail ook uitzetten?
alvast bedankt


Hoi anita28,

Ik zie dat je in dit topic al hebt aangegeven dat het is gelukt om de voicemail uit te zetten.

Een voicemail helemaal verwijderen is niet hetzelfde als uitzetten. Verwijderen zou betekenen dat je telefoon continu blijft overgaan en niet zal verspringen naar de voicemail.

Kan je het hier laten weten als je dat alsnog zou willen?

Groetjes,

Alex
Badge
Voicemail per ongeluk uit komt zeker niet voor?
Waarom komt het toch verdacht over dat dit elke keer gebeurt, en om dan eventueel toch je berichtje af te luisteren moet je eerst je voicemail instellen,.....de techniek staat voor niets.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Hanzel,

We begrijpen dat dit je erg dwars zit, daarom heb ik in je eigen topic uitgebreid gereageerd op je opmerking. Zullen we daar verder kletsen?

Groetjes, Tiury

Reageer