.

Beantwoord

Vervangende nano simkaart terwijl nummerbehoud is aangevraagd

  • 8 March 2014
  • 3 reacties
  • 470 Bekeken

Badge
Beste klantenservice,

Ik heb mijn Simyo abbo opgezegd per 7 april en stap over naar KPN met IPhone 5S. Nu gaat mijn abonnement pas in op 7 april maar ik heb mijn iPhone al ontvangen. Hiervoor is een nanosim vereist. Als ik nu een vervangende simkaart bestel kom ik in de problemen met mijn nummerportering. Is het mogelijk een nanosim aan te vragen met behoud van hetzelfde simkaartnummer als mijn huidige? Of hebben jullie een andere oplossing?

Dank alvast!
icon

Beste antwoord door Charlene 10 March 2014, 12:43

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hoi Coltrane,

Jammer dat je ons gaat verlaten. Is het vanwege het toestel?
Ik zie dat je inmiddels al een nano simkaart hebt aangevraagd. Elke simkaart heeft een uniek nummer, dus jouw nieuwe nano simkaart heeft een nieuw simkaartnummer.
Ik heb het even nagevraagd bij de afdeling nummerbehoud. Die geven aan dat dat geen probleem moet zijn. Voor de zekerheid kun je het nieuwe simkaartnummer nog even doorgeven bij KPN.
Je nano is vandaag op de bus gegaan, dus die heb je morgen in huis 🙂 Veel plezier met je iPhone5s!

Groetjes,
Charlene
Badge
Dag Charlene,

Dank voor je reactie! Ik ben idd vanwege het toestel overgestapt en het feit dat ik regelmatig in het buitenland verkeer en dat simyo daar geen speciale bundels voor heeft. Verder ben ik altijd zeer tevreden geweest over Simyo.

Is het simnummer dat nu onder mijn Simyo vermeld staat mijn nieuwe nanosim of nog mijn microsimkaart?

Dank alvast!
Reputatie 2
Badge +6
Dag Charlene,

Dank voor je reactie! Ik ben idd vanwege het toestel overgestapt en het feit dat ik regelmatig in het buitenland verkeer en dat simyo daar geen speciale bundels voor heeft. Verder ben ik altijd zeer tevreden geweest over Simyo.

Is het simnummer dat nu onder mijn Simyo vermeld staat mijn nieuwe nanosim of nog mijn microsimkaart?

Dank alvast!


Hoi Coltrane,

De iPhone 5S is natuurlijk ook een heel mooi apparaat 🙂 En ja, voor voordelig bellen in en naar het buitenland is Simyo misschien niet de meest ideale provider. Ik vind natuurlijk erg jammer dat je weg gaat, maar snap het wel.

Je (oude) micro-simkaart is nog steeds geactiveerd. Als je inlogt op Mijn Simyo en bij de tab Mijn Gegevens op de link 'activeer simkaart' klikt, kun je daar het simkaart nummer van je nano-simkaart invoeren. Daarna is je nano-simkaart geactiveerd en kun je hem gebruiken :)

Geef je voor de zekerheid het nieuwe simkaart nummer nog door aan je nieuwe provider?

Reageer