hebben meer mensen hier last van?
Beste antwoord door Arie
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Arie
Bekijk originele reactieHallo sinds ongeveer 1 week zeer slechte ontvangst. 1 of als ik geluk heb 2 streepjes. Maar meestal staat er; "Geen Service"
Voorheen was dit prima maar sinds ik mijn i-phone 3gs heb geupdate deze problemen. Mijn postcode is 8521 DH. Ligt niet aan de antenne. In de winkel zeiden ze dat het waarschijnlijk aan Simyo ligt.
Gister vraag gesteld, is er een modorator die hier op kan antwoorden? ik wil graag dat Simyo de netwerkinstelling voor mijn telefoon reset.
Als ik in mijn achtertuin sta wordt het bereik niet veel beter, het helpt wel een beetje om richting het raam in de woonkamer (voorkant) te lopen. Maar storen doet het altijd met bellen.
Geen idee of mensen in mijn woonomgeving dit probleem ook ervaren. Ik zal eens rodn gaan vragen
Hoi Marleen,
Op je vorige adres was het bereik beter met deze simkaart? Heb je al geprobeerd om je simkaart in een ander toestel te stoppen?
Ik heb voor de zekerheid je simkaart opnieuw op het netwerk gezet. Ik wil je daarom vragen om je toestel even helemaal uit te schakelen, en daarna weer aan te zetten. Ik ben benieuwd of dat iets oplevert.
Daarnaast zou je eens kunnen proberen om voor het bellen je 3G uit te zetten. Dan bel je op het 2G netwerk en dat kan soms ook verschil maken.
Ik hoor het graag van je,
Groetjes,
Charlene
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.