.

Beantwoord

Toestel in wacht, wat kan ik hieraan doen?

  • 12 August 2014
  • 4 reacties
  • 3662 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik heb mijn SIM kaartje recent omgezet naar een LG P970 maar nu krijg ik bij bellen de melding "onder voorbehoud schakelen is aangezet" en het toestel geeft dan melding "in wacht". Dit gebeurt bij uitgaande en inkomende gesprekken. De beller of gebelde hoort mij wel maar er is geen verdere verbinding. Heb instellingen reeds gecontroleerd o.a. Via opties-oproep-oproepen doorschakelen-uitgeschakeld. Ook zoals gezien in topics ##002# maar ook dit heeft niet geholpen. Gaarne reactie.
icon

Beste antwoord door Tiury 13 August 2014, 11:01

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi RMJ, leuk om je op het Simyo forum te zien! :)

Wat vervelend dat je op dit moment helemaal niet bereikbaar bent. Vaak zou ik ook zeggen dat dit door te bellen naar ##002# opgelost zou zijn, maar dat heeft blijkbaar niet geholpen 😞.

Zou je de simkaart eens in een andere telefoon kunnen proberen? Als je simkaart het daar ook niet in doet, dan weten we dat het aan de simkaart ligt. Doet hij het wél in die andere telefoon, zet dan je LG helemaal terug naar zijn fabrieksinstellingen.

Voor de zekerheid heb ik zojuist ook je simkaart gereset, hiervoor moet je even je telefoon helemaal uit en aan zetten. Dit kan natuurlijk ook als je hem in een andere telefoon probeert 😉

Wil je me laten weten of het hiermee is opgelost? Ik hoor het graag van je 🙂!
SIM werkte in ander toestel wel, maar nog steeds niet in de LG 970 ondanks je resetten. Jammer moet maar eens aan een ander toestel gaan denken.
Reputatie 7
Wat bedoel jij met resetten?

Wat Tiury bedoelt is terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Dit kan met een instelling ergens in het menu van je telefoon. Op deze manier wordt je telefoon helemaal opnieuw geïnstalleerd als ware het dat deze zo uit de fabriek komt. 
Reputatie 5
Badge +11
Hoi RMJ en RicoK,

Tiury bedoelde met resetten het opnieuw aanmelden van de simkaart op het netwerk.
Een andere optie is om de LG P970 terug te zetten naar zijn fabrieksinstellingen; een factory reset.

Misschien kun je eerst eens de leverancier checken RMJ, voordat je een duur nieuw toestel aanschaft.

Reageer