.

Beantwoord

telefoonverbinding valt sinds een week elke keer weg, hoe kan dat?

  • 20 August 2015
  • 3 reacties
  • 238 Bekeken

Badge
Vanaf het begin prima bereik gehad met simyo. Tot een week geleden: regelmatig tijdens n gesprek ben ik niet meer verstaanbaar voor de ander of andersom. Maakt niet uit waar ik ven. Wat is er mis en wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Angela 21 August 2015, 13:06

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Annjan,

Als eerste wil ik je graag welkom heten op het Simyo Forum! Leuk dat jij je vraag hier stelt :)

Het hele doel van jouw abonnement is dat jij natuurlijk bereikbaar bent. Dat deze gesprekken nu steeds wegvallen of onverstaanbaar zijn, is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ga mijn best doen om het probleem samen met je op te lossen. Ik heb een reset uitgevoerd op jouw simkaart. Ik wil je vragen om jouw telefoon volledig uit te zetten en daarna opnieuw op te starten. Probeer dan eens een aantal belletje te plegen. Daarna hoor ik graag of het verbeterd is.

Is dit niet het geval? Dan wil ik je vragen om jouw simkaart te testen in een andere telefoon en een andere simkaart in de jouwe. Zo kunnen we precies zien waar het probleem ligt. Houd je mij op de hoogte?

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Bellen'. Zo kunnen we het forum overzichtelijk houden en kunnen andere forumleden met dezelfde problemen het antwoord makkelijk vinden.

Groetjes,
Angela
Badge
Hallo Angela,
heb een paar dagen gewacht met reageren omdat ik zeker wilde weten of de reset geholpen heeft: heb geen problemen meer gehad met de verbinding, dus ik ben weer helemaal tevreden! Dank.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Annjan,

Dat is goed om te lezen 🙂 Heel slim om het even een aantal dagen af te wachten. Zo weet je zeker dat alles weer goed staat. Mocht je in de toekomst nog problemen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer