.

Beantwoord

Switchen van mobiel of niet?

  • 23 May 2016
  • 4 reacties
  • 151 Bekeken

Goedemorgen,
Ik heb een SIM-only van Simyo en telkens als mijn tegoed bijna op is, wordt dat automatisch aangevuld. Ik heb een LG Cookie.

Maar ik wil ook graag een andere telefoon; de Cookie vertoond kuren. ik wil een android smartphone. En ik wil internet op die telefoon.

Moet ik nu een abonnement aanschaffen? Ik wil graag mijn nummer houden, en ik wil het zo goedkoop mogelijk houden. Bovendien wil ik mijn (pas onlangs opgewaardeerde) beltegoed niet kwijt.
Kan dit allemaal? En wat zijn de mogelijkheden?
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 May 2016, 12:00

Bekijk originele reactie

4 reacties

Beste miekejg.

Wanneer ik het zo lees dan heb je nu prepaid van Simyo, klopt?
Persoonlijk zou ik om het goedkoop te houden dat zo laten en dan via Wi-Fi internet gebruiken op de nieuwe smartphone, dan hoef je geen abbo en kan alles hetzelfde blijven. Ik zou bijvoorbeeld eens kijken op kijksh@p.nl bij simlockvrij bijvoorbeeld Huawei.
Wi-Fi is voor jou dan het goedkoopst en meest eenvoudig in combi met je huidige prepaid, indien nodig kan je dan toch bijvoorbeeld een maandbundel internet nemen....

Hopend dat dit helpt bij je keuze.

Groet,
Friesian
Bedankt Friesian,

Ik heb idd prepaid van Simyo. Je antwoord klinkt verder als een goed en goedkoop plan! Misschien suf, maar loop ik geen risico buiten Wifi-bereik ineens per ongeluk veel op internet te zitten met daarbij behorende hoge kosten?
Nee, op je mijn simyo internet uit (in Nederland) zetten is dan de bescherming.
Doe je dat van tevoren loop je zelfs geen risico bij het eerste gebruik, de opstart.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi miekejg, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat leuk om te zien dat Friesian je al van A-Z heeft geholpen! Daarbij ook de praktische tips, hoe je niet tegen overwachtte internetkosten aanloopt 🙂. Heb je verder nog vragen?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je antwoorden Friesian 😉. PS: de Simyo telefoonshop heeft ook best leuke en betaalbare telefoons.

Reageer