.

Storing?

  • 12 December 2014
  • 6 reacties
  • 313 Bekeken

Badge
Ik krijg de laatste dagen steeds de opmerking dat de telefoonverbinding hapert als ik iemand spreek.
Storing rond postcode 4706 bekend?

6 reacties

Reputatie 7
Haperen? Is het niet zo dat bij een storing gewoon niet kan worden gebeld? Ervaar je dit verschijnsel steeds op dezelfde locatie of ook elders?
Badge
Alleen rondom mijn huis. Elders heb ik nog geen klachten gekregen.
Reputatie 7
Badge +9
Moderatoren vragen altijd om de volledige postcode van het gebied waar het om gaat. Daarnaast is wordt er vaak gevraagt of je:
- dit ook ondervind als je je simkaart in een ander toestel doet.
- dit ook ondervind als je jouw toestel instelt om enkel 2G OF enkel 3G te gebruiken. Het is mogelijk dat enkel de 3G of 2G dekking niet helemaal goed is.
Badge
Dank voor de reacties.
Ik ervaar dat KPN in mijn woonomgeving minder is en laat het hierbij.

Er kan een slotje op.
Reputatie 4
Badge +8
Frans1949, proef ik uit je reactie dat je er eigenlijk niet helemaal tevreden mee bent?
Want als dat zo is, willen ze dat van Simyo natuurlijk erg graag weten.

Ik wens je ondanks je slotje toch een fijn weekend toe!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Frans1949,

Welkom op het forum.

Erg vervelend om te horen dat je slechte verbinding ervaart tijdens het bellen.

Ik heb navraag gedaan over de dekking op je postcode. De dekking is goed, zowel voor het 2G en 3G netwerk.
Een gesprek kan haperen als het toestel van mast wisselt. In jouw geval kan je telefoon overschakelen tussen 3 masten in de buurt.

Er zijn verder geen meldingen dat er problemen zijn, geweest. Sinds wanneer heb je er last van?

Mocht je langere tijd slechte dekking ervaren dan kan je dit aan mij doorgeven. We kunnen een netwerkklacht neerleggen bij KPN om een onderzoek te starten, hiervoor hebben we een aantal voorbeelden nodig waarbij een telefoongesprek hapert of wegvalt.

Kan je aangeven of je zo'n onderzoek wilt starten?

Reageer