.

Beantwoord

Spookgesprek. Hoe kan dit?

  • 27 June 2014
  • 4 reacties
  • 336 Bekeken

Badge
Ik zie in mijn verbruik een gesprek van ruim 3 uur, met een persoon waarmee ik een minuut eerder een heel kort gesprek had. Dit lange gesprek heb ik niet gevoerd. De ander ziet dit spookgesprek ook niet op zijn verbruik. Vervelend dat ik nu buiten mijn bundel aan het bellen ben... Hoe kan dit? En kan het recht gezet worden?
icon

Beste antwoord door Dries 30 June 2014, 15:34

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hallo eefjevdb.

Is het mogelijk om je sim te testen in een andere telefoon, en jouw telefoon met een andere sim?
Indien nodig kan dat bij een telecomspeciaalzaak.
Het lijkt mij een  van de twee werkt niet zoals het moet. (sim of telefoon)

Groet,
Friesian
Badge
Leuk dat je meedenkt. Maar: het is 2 weken geleden gebeurd, en daarna niet meer. Niet bij deze persoon en ook niet bij andere contacten. Ik denk dat we het in een andere richting moeten zoeken dan sim of telefoon.
Badge
Beste

Soms kan een lang gesprek heel kort duren 😉.
Dat is inderdaad wel erg raar het zal waarschijnlijk niet aan de telefoon liggen die heeft geen invloed op je factuur of bel minuten.
Als die andere persoon het wel kon zien was het waarschijnlijk een broekzak gesprek geweest.
Als ik u was zou ik gewoon even simyo opbellen maandag en het uitleggen heb er zelf nooit van gehoort namelijk.

Ik hoop voor u dat het tot een oplossing kan komen.

Graag horen we hoe het is afgelopen en waar het uiteindelijk aan lag.


Mvg

Alex
Reputatie 2
Badge +6
Hoi eefjevdb,

Welkom op het forum :)

Je geeft aan dat je een 'spookgesprek' hebt gehad in juni. Ik zie echter wel dat er op 14 juni een gesprek van 3 uur en 30 seconden is geweest. Dit gesprek was gestart om 15:38 uur. Het is niet zo leuk om te horen, maar dit gesprek is geregistreerd op het netwerk van KPN. Je simkaart heeft dit waargenomen, je telefoon heeft hiertoe de opdracht gegeven. Het kan natuurlijk ook zijn dat je telefoon in je broekzak is gaan bellen. Ik kan je daar niet in tegemoetkomen :(

@Friesian en alex32, Bedankt voor jullie antwoorden!

Reageer