.

Beantwoord

SMS in verbruik zonder te versturen.

  • 9 August 2014
  • 3 reacties
  • 723 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

Ik ben Nieuw bij Simyo en was nieuwschierig naar mijn verbruik.
Aangezien ik onderweg netjes een melding kreeg dat ik web eb go gebruikte voor meer dan 5 MB , zonder dat ik dit had aangezet of zo!

Mobiel data uitgezet dus dat moet opgelost zijn denk ik zo!

SMS, ik zie tot mijn verbazing dat ik ook smsjes verstuurd zou hebben, en dat heb ik niet.... hoe kan dit (zelfs 1 naar het buitenland)
icon

Beste antwoord door de leon 9 August 2014, 14:12

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dag CoC, je verhaal is me niet helemaal duidelijk. Je wilt helemaal geen gebruik maken van mobiel internet? Zet dat dan uit in je Mijn Simyo omgeving. Dat is veiliger dan het alleen op de telefoon uitzetten.
Als je je verbruik wilt bijhouden, kan je de Simyo app installeren. Apps die je dataverbruik in de gaten houden zijn eventueel ook een optie.
Heb je misschien een iPhone? Als dat het geval is, dan kan dat SMS-je naar het buitenland een activatie zijn van bepaalde standaard iPhone apps.
Reputatie 7
SMS, ik zie tot mijn verbazing dat ik ook smsjes verstuurd zou hebben, en dat heb ik niet.... hoe kan dit (zelfs 1 naar het buitenland)

Als je een iPhone hebt en Simyo voor de eerste maal instelt, wordt er altijd één SMS gezonden naar de UK. Dit is zo en domweg niets aan te doen.

Edit: ik lees net de leon zijn reactie. Hij gaf al hetzelfde aan....
Reputatie 6
Badge +10
Hoi CoC,

Bij een Simyo prepaid, staat de optie "internet op je mobiel/MMS" standaard aan. Je kunt deze optie uitzetten op Mijn Simyo door te gaan naar "Mijn Instellingen & Simkaart".

Het SMS'je dat je hebt verstuurd is inderdaad het SMS'je om je iPhone aan te melden bij Facetime of iMessage.

@ de leon en RicoK: Bedankt voor het beantwoorden 🙂

Reageer