.

Beantwoord

Sms'en lukt niet. Hoe kan dat?

  • 17 May 2016
  • 3 reacties
  • 1071 Bekeken

Badge
Hoe kan het dat ik geen sms jes kan versturen, ik krijg iedere keer een berichtje dat het verzenden mislukt is? Ik heb het nummer van de berichtencentrale goed ingevoerd, en toch doet hij het niet.....hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Tiury 18 May 2016, 15:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Agnesja, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat onhandig dat je geen sms'jes kunt versturen vanaf jouw simkaart. Dat is niet de bedoeling!

Ik heb meteen je simkaart opnieuw aangemeld bij het netwerk. Om deze reden wil ik je ook meteen vragen om je telefoon voor 15 minuutjes uit te zetten en de simkaart eruit te halen. Na het opnieuw opstarten hoort het weer te werken!

Werkt dit niet? Stuur het sms'je dan met *0# (en daarna het bericht). Je krijgt dan een afleverrapport met daarin een reden waarom het sms'je niet is verzonden. Dat zou ons helpen met het oplossen van het probleem 🙂!

Groetjes, Tiury
Badge
Hoi, dat heb ik zojuist gedaan, maar verzenden is weer mislukt! 😞
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Agnesja,

Wat vervelend dat het probleem nog niet is opgelost. Heb je wel het afleverrapport ontvangen?

Heb je dit probleem bij een specifiek nummer, of kun je naar geen enkel nummer sms'en? Als het om één nummer gaat, zou je me dit nummer dan in een privébericht willen sturen?
De mogelijkheid om een privébericht te sturen, verschijnt wanneer je op mijn profielafbeelding klikt.

Groetjes,
Sean

Reageer