Ik heb al een paar keer meer dan de aangegeven wachttijd in de rij gehangen en ga het nu hier maar proberen.
Ik heb een Samsung Galaxy S3 met een Simyo abonnement.
Sinds een week of 3 kan ik ineens mijn gesprekspartners niet of nauwelijks verstaan. Het lijkt wel alsof ze op grote afstand van hun telefoon heel hard staan te schreeuwen, en de lijn zelf kraakt en piept aan alle kanten.
Erg lastig bij bvb een sollicitatie of inschrijving, omdat ze alles meerdere keren moeten herhalen voordat ik ze kan verstaan.
Gisteren ineens een inkomend gesprek dat glashelder was, al hoorde ik mezelf wel steeds herhaald worden. Inkomende gesprekken zijn over het algemeen bagger, ook de voicemail is bvb onverstaanbaar. Uitgaand wil het, als ik een keer of 10 probeer hetzelfde nummer te bellen, nog wel eens goed gaan, maar over het algemeen is ook dit niet te volgen.
De telefoon is inmiddels een paar keer nagekeken bij het Samsung Service Punt hier in de buurt, en zij kunnen niets vinden. Een paar dagen heeft het nog geholpen om, direct voor het bellen, de simkaart even los te wippen en er weer in te zetten, maar ook dat lijkt nu geen effect meer te hebben.
Het slechte geluid ligt ook niet aan de speaker in de telefoon, omdat muziek afspelen wel goed gaat, en ook alle ringtones goed doorkomen. Alleen de telefoongesprekken gaan niet.
Oh en ik heb hier zowel in Leeuwarden, Drachten, Heerenveen en Delft last van, als ook in de trein en in andere plaatsen.
Ik zou graag willen weten of jullie hier iets aan kunnen doen.
Ik zou ook graag willen weten of het mogelijk is de aankoop van mijn abonnement bij jullie ongedaan te maken indien dit niet opgelost kan worden.
Het is voor mij absoluut niet acceptabel om dusdanig onbereikbaar te zijn.
Beste antwoord door Wayne
Bekijk originele reactie