.

Beantwoord

Slecht bereik tussen Rotterdam en Den Haag, hoe kan dit?

  • 29 October 2014
  • 6 reacties
  • 347 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Ik heb de laatste dagen slecht bereik. Is daar een reden voor? Ik beweeg heen en weer tussen Rotterdam en Den Haag, dus midden in de randstad en zeker niet Ă©Ă©n of andere afgelegen gebied.

Dank.
icon

Beste antwoord door Kim 30 October 2014, 14:58

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +6
Hoi WBE, welkom op het forum van Simyo!

Wat vervelend dat je bereik niet optimaal is de laatste dagen :(

Ik heb zojuist je aansluiting even een reset gegeven op het netwerk, zou je je telefoon even uit/aan willen zetten?

Mocht dit niet voor verbetering zorgen, dan zou ik je willen vragen om je simkaart eens in een andere telefoon te plaatsen en te kijken of je dan hetzelfde bereik ervaart?

Mocht dit zo zijn dan wil ik je vragen om eens in de gaten te houden waar je precies minder bereik ervaart.
Is dit op bepaalde postcodes het geval? En is dit zowel binnen als buiten en zowel op 2G (GSM) als op 3G (WCDMA) zo?

Ik verneem graag je bevindingen! 🙂
Badge
Beste Kim,

Ik heb dat alles geprobeerd maar het bereik is is geen peil op te trekken. Thuis (3043) heb ik dan wel goed bereik en dan weer helemaal niet. Hetzelfde geldt op mijn werk en onderweg. Dit is erg vervelend want ik gebruik de telefoon ook zakelijk en dat kan mij veel geld kosten!! Ik ben nu al geld verloren doordat ik regelmatig de parkeeractie niet kan afmelden. 

Kan ik het contract ook kosteloos opzeggen? Jullie leveren tenslotte geen deugdelijke prestatie. Je merkt waarschijnlijk wel dat ik er aardig moe van wordt.

Dank.

Groet, Wim Bergen 
Reputatie 7
Badge +9
Beste Kim,

Ik heb dat alles geprobeerd maar het bereik is is geen peil op te trekken. Thuis (3043) heb ik dan wel goed bereik en dan weer helemaal niet. Hetzelfde geldt op mijn werk en onderweg.  


Volgens mij is dit een sterke aanwijzing dat er iets mis is met de telefoon, en met name met de antenne. Gebruik je soms een iPhone 4? Daarvan is bekend dat de antenne vaak niet goed werkt.
Badge
@ Scotsman. Dank voor je reactie. Kan de antenne beschadigd zijn met het vervangen van het touchscreen?
Reputatie 7
Badge +9
Ik ben geen expert maar ik denk dat dat best mogelijk is. Ik zou het toestel door een deskundige laten nakijken om te zien of er iets mis is met de antenne.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi WBE,

Uit ervaring weet ik dat een foutje gauw gemaakt is bij het vervangen van een display. Dit zou inderdaad de boosdoener kunnen zijn. 😞

Ik zou het toestel door een deskundige laten nakijken om te zien of er iets mis is met de antenne.

Lijkt me daarom een heel goed plan! ;)

Bedankt Scotsman!

Reageer