Slecht bereik
Sinds een kleine 2 weken heb ik zulk slecht bereik thuis... Terwijl het bereik eerst super was 😞
Buiten dat een simyo medewerker gaat kijken kun je natuurlijk meer informatie geven zodat hier niet om gevraagd hoeft te worden. Zo kunnen ze snel door en meer mensen helpen.
De volgende vragen stel ik omdat ik denk dat die medewerker van simyo dat mogelijk ook gaat vragen:
Wat voor toestel heb je?
Heb je hier met een ander toestel (met zelfde simkaart) ook last mee?
Waar treed het probleem op (geef postcode inclusief letters)?
Ik hoop hiermee die simyo medewerker die jou gaat helpen geholpen te hebben!
De volgende vragen stel ik omdat ik denk dat die medewerker van simyo dat mogelijk ook gaat vragen:
Wat voor toestel heb je?
Heb je hier met een ander toestel (met zelfde simkaart) ook last mee?
Waar treed het probleem op (geef postcode inclusief letters)?
Ik hoop hiermee die simyo medewerker die jou gaat helpen geholpen te hebben!
+3
En wat voor een verbinding gebruik je thuis WiFi of 3G?
Hoi lloon3,
We willen je graag helpen maar dan moet je wel enige info verschaffen zoals Groentjuh hierboven al aangeeft.
We willen je graag helpen maar dan moet je wel enige info verschaffen zoals Groentjuh hierboven al aangeeft.
Welkom op het forum lloon3,
Zoals hierboven al aangegeven, horen we graag van je op welke postcode dit probleem plaats vindt. We kunnen dan contact opnemen met de technische dienst en controleren of er meer meldingen zijn op die postcode. Ook kunnen ze controleren of er iets met de zendmast aan de hand is. Op welke postcode ervaar je dit probleem?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.