Skip to main content
Vraag

Sinds vandaag geen tot weinig signaal meer op drie verschillende nummers en toestellen.

• September 2, 2026
  • 1 reactie
  • 8 Bekeken

Ons gezin heeft sinds vandaag weinig tot helemaal geen signaal meer.
Wij hebben drie nummers via simyo lopen en alle drie de nummers hebben geen tot soms heel even weinig bereik meer in onze woonplaats Dronten. Bellen en internetten kan dat niet omdat er geen “Geen service” bovenaan het scherm staat. We hebben alle drie verschillende telefoons. Allemaal met simyo.
1. iphone 17 pro
2. poco f7
3. iphone 15

Ik heb ook een android telefoon van mijn werk en die heeft Odido en heeft heel goed bereik (wat simyo eerst ook had). Ik heb de simkaarten uitgewisseld met andere toestellen en ook onderling en voor de simyo abonnementen maakt de wissel niets uit maar op alle toestellen heeft odido normaal bereik en wel service.

Kortom is mijn conclusie dat sinds vandaag “iets” met ons simyo bereik is gebeurd. Wij wonen in de normale bebouwde kom en niet ver van een communicatie mast.

Hopelijk kan een simyo medewerker me helpen want dit is wel erg vervelend.

1 reactie

• auteur
  • Beginner
  • September 2, 2026

Goed nieuws. Naar wat het lijkt zijn onze problemen met “geen service” of nauwelijks bereik om ongeveer 20:30 opgelost. Wij hebben nu in en rond ons huis en dorp weer 5 streepjes en 5g dus uitstekend bereik. Ik ben alleen nieuwsgierig wat het nou was aangezien er nergens storing of inderhoud aangekondigd of vermeld.