.

Beantwoord

Simkaartnummer wordt niet herkend door nieuwe provider. Wat nu?

  • 4 March 2016
  • 4 reacties
  • 323 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik stap over naar een andere provider met nummerbehoud en als ik het 8-cijferige simkaart nummer geef dat op mijn simyo staat dan is dat verkeerd.
nou heb ik een paar topics doorgelezen en heb ik begrepen dat ik het volledige nummer toegestuurd kan krijgen? hierbij zou ik graag mijn simkaart nummer willen aanvragen.
ik hoor graag zsm terug.
alvast bedankt.

Ihi
icon

Beste antwoord door Ray 5 March 2016, 08:37

Bekijk originele reactie

4 reacties

Het 8 cijferige nummer op je Mijn Simyo is correct. Gezien je vraagstelling ga ik er vanuit dat je naar Ben wilt overstappen. Omdat Ben al heel veel maanden een technisch probleem heeft op hun site, en dit blijkbaar niet aanpassen, kunnen zij deze 8 cijferige nummer niet accepteren van KPN / Simyo. Wat je kunt doen is contact opnemen met hun verkoopafdeling om zo je nummerbehoud aanvraag te voltooien.

Ik wens je veel succes bij Ben.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Graysama,

Goed om je terug te zien op het forum.

Wel jammer om te zien dat het deze keer met de boodschap is dat je bij Simyo weggaat 😞 Mag ik vragen waarom je tot deze beslissing bent gekomen?

Zoals je ziet heb ik het bericht van Raytje gemarkeerd als antwoord. Het simkaartnummer wat jij via Mijn Simyo ziet staan, is het volledige nummer. Deze bestaat uit 8 cijfers. Ben staat als provider op dit moment als enige bekend om het niet herkennen van dit simkaartnummer. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met hen zodat ze dit kunnen oplossen voor je.

Mocht je overstappen naar een andere provider en niet naar Ben, dan blijft het advies hetzelfde. Het simkaartnummer is juist en jouw nieuwe provider kan dit dan eventueel handmatig invoeren. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

@Raytje, bedankt voor je duidelijke antwoord :)

Groetjes,
Angela
Badge
Hallo,

Ik stap over naar vodafone en niet naar Ben. ik heb telefonisch contact met ze opgenomen en zo ben ik wel verder geholpen. ik heb het 8-cijferige nummer doorgegeven dus het zou goed moeten komen.
in ieder geval bedankt voor het antwoord!
ik vind simyo een goede provider en zou liever niet weggaan, maar simyo biedt jammer genoeg geen 1-jarige abonnement aan met nieuwe toestel (s7 edge) dus vandaar dat ik naar een andere provider ben overgestapt.
het is dus niet zo dat ik overstap omdat ik niet tevreden ben. als ik ooit weer behoefte heb aan een sim-only abo dan weet ik waar ik moet zijn ;)
bedankt voor alles.
met vriendelijke groet,

ihi
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Ihi,

Jammer dat je bij ons weg gaat als klant 😞 De s7 edge hebben wij inderdaad niet dus de rede is niet zo gek. Gelukkig ben je verder tevreden over ons 🙂 Fijn dat je aanvraag voor nummerbehoud nu goed gaat.

Hopelijk tot in de toekomst. Je bent altijd van harte welkom! :$

Groetjes, Angelica

Reageer