.

Beantwoord

Simkaart werkt sinds gisteren niet meer, geen netwerk beschikbaar. Hoe komt dat?

  • 30 December 2015
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Sinds gisteren heb ik geen netwerk meer. Al meerdere malen telefoon aan en uit gezet, simkaart eruit en erin. Helaas niets wat werkt.
Wat nu?
Morgen wil ik graag bereikbaar zijn!
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 31 December 2015, 00:54

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Lugtig,

Welkom op het Simyo Forum.

Heb je al een andere simkaart in je mobiel geprobeerd?
Zo kun je namelijk uitsluiten dat het niet aan je eigen mobiel ligt.
Ziet je mobiel de simkaart uit de andere mobiel niet ligt het aan je mobiel.
Ziet je mobiel de simkaart uit de andere mobiel wel dan ligt het niet aan je mobiel maar aan je simkaart.

Graag je reactie zodat je verder geholpen kan worden!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Lugtig, welkom op het Simyo forum :)

Wat vervelend dat je helemaal geen netwerk krijgt op je telefoon. Zeker met de jaarwisseling wil je natuurlijk wel dat dit werkt 🙂.

Heb je de bovenstaande tests van maikel.twinnie al geprobeerd? Hierdoor kunnen we heel goed achterhalen waardoor jouw telefoon zich niet kan aanmelden bij het netwerk.

Ook heb ik zojuist je aansluiting opnieuw aangemeld bij het netwerk. Om deze reden wil ik je vragen om je telefoon uit te zetten voor 10 minuten en je simkaart uit je telefoon te halen.

Laat je ons weten of het heeft geholpen?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord maikel.twinnie!

Reageer