.

Beantwoord

Rare voicemailstreken

  • 19 November 2014
  • 7 reacties
  • 273 Bekeken

Ik heb hier al eerder een vraag over gesteld en nu gebeurt het opnieuw:
Ondanks dat  ik mijn voicemail standaard uitschakel, kunnen bellers toch een bericht inspreken en krijg ik vervolgens daar melding van. Dus moet ik voor de zoveelste keer 12339 bellen.

Beste Simyo-medewerkers, kunnen jullie kijken waardoor dit veroorzaakt wordt, en mijn voicemail definitief UIT zetten? Want kennelijk werkt het niet goed via 12339.

Bvd.
icon

Beste antwoord door Tiury 19 November 2014, 17:19

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi tp6300,

Wat een ontzettend vreemd verhaal. Ik heb je oudere berichtjes ook teruggelezen en begrijp ook dat je hier al echt een poosje druk mee bent.

Ik heb zojuist met de IT-afdeling overleg gehad hoe we dat nu het beste kunnen oplossen en misschien wel een manier gevonden. We hebben wat opties op je simkaart aangepast, in de hoop dat het nu voor altijd uit blijft staan. Wat jij nog voor dient te doen is even te bellen naar 12339 en daarna je telefoon opnieuw op te starten.

Voor zover ik kan inschatten, is het hiermee opgelost 🙂

Laat je me weten of dit ook het geval is?
Dank. Ik heb 12338 gebeld en vervolgens mijn tel opgestart. Echter:
Toen ik daarna in mijn tel.instellingen controleerde er nog doorschakelingen actief zijn, kreeg ik als antwoord van de centrale "Actief voor spraakoproepen". Als ik kies voor "Annuleren" krijg ik als antwoord "Niet uitgevoerd". ?

Intussen wacht ik af of het goed gaat.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi tp6300,

Dat is een vreemde melding. Het lijkt wel alsof er iets veranderd is 😉. Je zou ook eens kunnen bellen naar ##002#. Hiermee schakel je alle doorschakelingen in een klap uit. Misschien is dat een idee om eens te proberen. Je schakelt hier ook je voicemail mee uit normaal gesproken 🙂

Laat je weten of het is gelukt?
##002# > "Aanvraag wordt behandeld" ........ > "Niet uitgevoerd"  :- (

P.S. Maar bij statuscontrole "Alle spraakoproepen doorschakelen" krijg ik nu als antwoord "Dienst niet actief", dus ik hoop maar dat hiermee de voicemail werkelijk uitgeschakeld is en blijft....
Reputatie 6
Badge +10
Hoi tp6300,

Je laatste zin
P.S. Maar bij statuscontrole "Alle spraakoproepen doorschakelen" krijg ik nu als antwoord "Dienst niet actief", dus ik hoop maar dat hiermee de voicemail werkelijk uitgeschakeld is en blijft....


geeft mij inderdaad goede hoop dat het nu helemaal is opgelost 🙂 Wil je het wel in de gaten houden en mij op de hoogte houden?
Hoor je niks, dan werkt het naar behoren.

Verder moet ik afwachten of en wanneer het weer fout zou gaan....
Reputatie 6
Badge +10
Hoi tp6300,

Dan houden we het op het al oude "geen bericht is goed bericht" 🙂 Helemaal goed! Ik heb goede hoop dat het niet meer voorkomt!

Reageer