.

Beantwoord

Privénummer belt mij steeds, wat kunnen jullie doen?

  • 9 October 2015
  • 4 reacties
  • 1931 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Ik word al 3 dagen gebeld door een privenummer. Aan de andere kant van de lijn is een vrouwenstem.
Ik kan het nummer niet achterhalen. Kan ik het bekijken straks in mijn nieuwe factuur die op 15 oktober klaarstaat? Of zouden jullie dat kunnen doen?

Woensdagavond werd ik 4/5 keer gebeld. en vanavond weer rond 21:30. Ik kan het nummer dus niet achterhalen.

Groet,

Leon
icon

Beste antwoord door Naomi 12 October 2015, 10:38

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Leon,


Op je factuur zal je de kosten niet zien, de beller betaalt!

Het nummer is door Simyo wel te achterhalen, zie hiervoor dit topic.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi leonaltena,

Vervelend dat je zo vaak wordt gebeld door een onbekend nummer 😞 Doordat je zelf niet belt, worden er geen kosten voor jou in rekening gebracht. Franswon geeft goed aan dat je om deze reden geen telefoonnummer ziet op je (eerst volgende) factuur.

Heb je het topic doorgenomen waar franswon naar verwijst? Een mogelijkheid is namelijk om het gesprek aan te nemen. Het is belangrijk dat er verbinding is geweest, zodat we dit kunnen terugvinden op het netwerk. Vervolgens kun je het tijdstip en de datum noteren. Als je tien momenten noteert en stuurt naar klantenservice@simyo.nl, dan kunnen we hiermee aan de slag. We gaan contact opnemen met de provider van diegene, zodat deze persoon een officiële waarschuwing ontvangt.

Als deze persoon van een callcenter is, dan is het ook mogelijk om een via het Bel-me-niet Register je af te melden.

Is je vraag duidelijk beantwoord?

@franswon; goed bezig! Bedankt voor je hulp 🙂
Badge
Het zijn ongeveer 5x telefoontjes geweest. 3x heb ik verbinding gehad met diegene. Het is dus niet mogelijk omdat door te sturen naar jullie. Omdat het aantal lager is dan 10. Ik heb m'n telefoon nu ingesteld zodat privenummers/geheime nummers me niet meer kunnen bellen. Dan maar zo. Toch bedankt voor jullie hulp!

Hoi leonaltena,

Vervelend dat je zo vaak wordt gebeld door een onbekend nummer 😞 Doordat je zelf niet belt, worden er geen kosten voor jou in rekening gebracht. Franswon geeft goed aan dat je om deze reden geen telefoonnummer ziet op je (eerst volgende) factuur.

Heb je het topic doorgenomen waar franswon naar verwijst? Een mogelijkheid is namelijk om het gesprek aan te nemen. Het is belangrijk dat er verbinding is geweest, zodat we dit kunnen terugvinden op het netwerk. Vervolgens kun je het tijdstip en de datum noteren. Als je tien momenten noteert en stuurt naar klantenservice@simyo.nl, dan kunnen we hiermee aan de slag. We gaan contact opnemen met de provider van diegene, zodat deze persoon een officiële waarschuwing ontvangt.

Als deze persoon van een callcenter is, dan is het ook mogelijk om een via het Bel-me-niet Register je af te melden.

Is je vraag duidelijk beantwoord?

@franswon; goed bezig! Bedankt voor je hulp :)
Reputatie 6
Badge +10
Hoi leonaltena,

Met 3 verbindingen kunnen we inderdaad nog niets onderzoeken 🙂. Goed dat je de optie om gebeld te worden door onbekende nummers uit hebt gezet. Dit zal overlast uiteraard de kop in drukken!

Mocht je hier nog verdere vragen of opmerkingen over hebben, zie ik je uiteraard graag terug op het Simyo forum 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer