.

Beantwoord

potering zal niet lukken morgen

  • 9 February 2015
  • 3 reacties
  • 405 Bekeken

Beste Simyo,

Ik ben in een discussie met vodafone beland over de duur van mijn contact. Deze is naar mijn mening (en bewijs) 12 maanden naar vodafone betwist dat. Nu weet ik natuurlijk zeker dat ik gelijk heb maar gelijk hebben en gelijk krijgen....

Hoe gaat dit nu verder?

-Wouter
icon

Beste antwoord door Tiury 10 February 2015, 10:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi wgboers,

Wat vervelend dat je in discussie bent over de einddatum van je contract. Helaas is één dag van te voren te weinig om je nummerbehoud te annuleren. Je nummer wordt vandaag overgezet. Hierbij zijn je bundels ook meteen geactiveerd en is je contract in gegaan. Hoe staat het er nu voor met de discussie met je vorige provider? 😞
Het is gelukt. De portering is netjes doorgegaan. Blijkbaar ben ik toch overtuigend :o
Badge +8
Hoi wgboers,

Fijn dat je nu bij ons bent 🙂 Wat ik nog wel even zou nagaan bij je oude provider is of ze je nu geen afkoopsom in rekening brengen.
Bij een goedgekeurd nummerbehoud, kun je er vanuit gaan dat het nummer wordt overgezet en is opgezegd. Maar omdat je het over een discussie over de einddatum van je contract hebt, zou het dus kunnen dat ze je wel hebben laten gaan, maar met een afkoopsom.

Ik wens je in ieder geval veel succes met 'je strijd' 😉 en ik ben blij dat je nu bij Simyo bent 🙂

Groetjes,
Charlene

Reageer