.

Beantwoord

Overstappen van simyo naar simyo, kan dit?

  • 17 October 2015
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

'Ik wil graag bij simyo blijven en zag een mooie aanbieding bij student mobiel met simyo. Ik heb simyo gebeld en aangegeven dat ik dit wilde en vroeg of het mogelijk was om nummerbehoud te houden. Dit was absoluut mogelijk. Ik moest KPN als huidige provider indienen. Nu krijg ik alsnog een afwijzing omdat huidige provider mijn nummer niet kan vinden. Dit klopt want ik zit niet bij KPN! Wat is de volgende stap. Ik heb vooraf geïnformeerd en ik wil mijn nummer behouden. Ik heb hier expliciet voor gebeld'.
icon

Beste antwoord door Angela 19 October 2015, 13:40

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Irisgrbr, vreemd dat ze jouw nummer niet kunnen vinden.
Helaas moet je even geduld hebben tot maandag voordat er een moderator reageert.
Komt vast allemaal goed, Simyo kennend!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Irisgrbr,

Welkom op het Simyo Forum.

Het gebeurt wel eens vaker dat klanten een mooi aanbod vinden via een derde partij. Wij zijn de laatste die in zo'n geval moeilijk doen over jouw nummer :)

Het lastig aan dit proces is dat er altijd eerst een afwijzing moet komen voordat wij het handmatig kunnen accepteren. Om deze reden heb je de afwijs e-mail nu gehad. Mijn collega aan de telefoon had voor de volledigheid even kunnen aangeven wat de vervolgstappen precies waren.

Ik zie dat je ondertussen ook contact hebt gehad met mijn collega's van het e-mailteam. Hier is jou aangegeven dat wij de aanvraag voor nummerbehoud handmatig hebben aangepast zodat jij het oude Simyo nummer kunt meenemen. Dit loopt op dit moment nog. Je krijgt hier zo snel mogelijk een bevestiging met goedkeuring van. Houd je ons een op de hoogte hiervan?

@Koorelle, bedankt voor je bericht 🙂

Groetjes,
Angela

Reageer