.

Beantwoord

Overstappen van Simonly naar Prepaid met nummer behoud. Waarom heb ik nog niets gehoord?

  • 28 September 2015
  • 7 reacties
  • 153 Bekeken

Badge
Op 22-9-2015 heb ik een prepaid pakket gekocht en nummerbehoud aangevraagd.
Ik wil van een Simyo Sim Only naar een Simyo prepaid gaan.
In de mail die daarop volgde staat dat ik binnen 4 dagen een mail krijg wanneer mijn nummer overgaat.
Tot nu toe niets ontvangen en ik ben benieuwd wanneer ik van het Sim Only abonnement af ben.
Als ik inlog bij mijn Simyo en kijk wat de status is dan gaat die niet verder dan de 1e stap.
Mijn vraag is wanneer weet ik dat mijn nummer is overgezet?
icon

Beste antwoord door Tiury 29 September 2015, 15:02

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Syntax, leuk je weer terug te zien op het Simyo forum 🙂.

Goed dat je een bericht plaatst om navraag te doen over deze overstap. We hebben het goed nagekeken en zagen dat er iets niet helemaal goed is gegaan met het bevestigen van je overstap.

We hebben de aanvraag zojuist bevestigd en voor morgen geaccepteerd. Het nummer gaat daarom morgen over naar Simyo Prepaid, dus houd daarom je Prepaid simkaart bij de hand morgen.

Sorry voor de vertraging!

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,
Ik heb een nieuwe naam moeten aanmaken want ik kon niet meer inloggen op het forum met de oude naam.
Ik kom een loop terecht dat ik steeds moet inloggen.

Ik kreeg vanmorgen bericht dat mijn nummer is overgezet.
Ik heb dus direct de nieuwe simkaart geplaatst echter ik krijg geen netwerk of service.
Ook niet na 5 minuten volledig uit te hebben gehad en ik heb diverse malen opnieuw opgestart.

Op mijn Iphone staat bij info netwerk dat de simkaart niet geprovisioneerd is.???

Kun je nog even naar de instellingen in jullie systeem kijken?

Groet Rob
Reputatie 7
Badge +9
Het actief worden van je aansluiting kan een paar uur duren. Ik zou zeggen blijf het proberen vandaag, in de loop van de dag komt het waarschijnlijk in orde.
Dag Scotsman,
Hier heb ik natuurlijk niets aan.
Met waarschijnlijkheden kan ik niet bellen of Whatsappen.
Vanmorgen om 10 uur de nieuwe simkaart geplaatst en nu is het bij 16 uur en nog steeds geen Service.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Syntax(1),

Er was inderdaad iets misgelopen bij het overzetten van je 06-nummer naar je nieuwe Prepaid simkaart. Dit heeft mijn collega van de IT-afdeling net voor je opgelost. Als je de telefoon opnieuw opstart, moet hij meteen verbinding maken 🙂. Laat je me weten of dat ook zo is?

Overigens had Scotsman wel helemaal gelijkt met zijn antwoord. Normaliter kan dit tot zeker half 3 's middags duren. Dit was alleen een iets uitzonderlijker geval, waarvoor onze excuses!

Groetjes, Tiury
Yep hij doet het.
Bedankt
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Syntax1,

Ah, wat goed om te horen dat het nu wel werkt 🙂. Sorry voor het ongemak!

Groetjes, Tiury

Reageer