.

Beantwoord

Overstappen naar KPN met nummerbehoud. Hoe gaat dit in zijn werk?

  • 21 February 2014
  • 5 reacties
  • 1723 Bekeken

Op dit moment heb ik Simyo 100 (12 maanden) + Internet bundel 200 abonnement, welke nog tot 6 mei a.s. loopt. Van mijn nieuwe werkgever kan ik een abonnement van KPN krijgen.
Het liefst wil ik z.s.m. naar dit nieuwe KPN abonnement overstappen met behoud van mijn huidige (Simyo) telefoonnummer.

Welke weg moet ik bewandelen om dit z.s.m. te regelen?
Wat zijn de kosten van het vroegtijdig afkopen van het contract? Gewoon de resterende maandkosten (ik betaal 8 euro p/m)?
Wat is de vroegst mogelijke porteringsdatum?
icon

Beste antwoord door Ernst 24 February 2014, 12:33

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi meesje, welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat je ons gaat verlaten... 😞 Maar op zich best lekker dat je een abo van de baas krijgt!

Ik heb je een privébericht gestuurd met hoe te handelen nu.
Ernst,

Ik heb je vier dagen geleden een reactie teruggestuurd, maar niks meer van je vernomen.
Zou je op dat bericht nog willen reageren?
Reputatie 5
Badge +11
Ernst,

Ik heb je vier dagen geleden een reactie teruggestuurd, maar niks meer van je vernomen.
Zou je op dat bericht nog willen reageren?


Hoi meesje,

Sorry voor de late reactie, ik ben een eventjes niet aan het werk geweest op het forum, dus zag je berichtje niet. Ik heb 'm nu beantwoord!
Hallo Ernst,

Ik heb eigenlijk exact dezelfde vraag als meesje. Zou ik ook de instructies kunnen ontvangen?
Bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jurgenvo,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer om te lezen dat je wilt overstappen 😞 We zien je natuurlijk niet graag gaan.

De stappen die je hiervoor zal moeten volgen zal ik aan je uitleggen. Allereerst kan ik een verzoek voor jou verzenden naar onze Finance afdeling. Zij zullen op hun beurt contact met je opnemen en jou een afkoopvoorstel doen. Zodra jij hier akkoord mee bent gegaan, komt er bij ons een melding in het systeem te staan dat jij wil overstappen met een afkoopsom. Je kunt daarna nummerbehoud aanvragen via jouw nieuwe provider.

Ik heb in het systeem gezien dat jouw contract op 24 november 2015 afloopt. Dit is natuurlijk bijna! Je mag 2 maanden voor deze einddatum al een verzoek voor nummerbehoud indienen. Dit kan dus al! Als je dit zonder afkoopsom doet, zal jouw nummer per 24 november overgenomen worden. Tot die tijd maak je nog gebruik van jouw Simyo Simkaart. Laat je mij weten wat je graag zou willen? Dan kan ik het in orde maken voor je.

Groetjes,
A ngela

Reageer