Ik gebruik een Rabo Mobiel prepaid simkaart. Zoals u wellicht weet houdt Rabo Mobiel op met bestaan. De prepaid-dienstverlening is per 1 juni jl. gestopt. Om klanten tegemoet te komen is er in samenwerking met KPN een overstap actie geregeld. Deze actie houdt in dat ik met behoud van m'n beltegoed en telefoonnummer kon overstappen naar KPN. Tevens kon ik 'gewoon' m'n Rabo Mobiel simkaart blijven gebruiken. Eind april heb ik gebruik gemaakt van deze actie.
Ik ben dus overgestapt van Rabo Mobiel naar KPN, maar heb geen nieuwe KPN simkaart gekregen. Dit zorgt voor een aparte situatie waar vooral KPN zich geen raad mee weet. Bij het aanvragen van het nummerbehoud heb ik als nieuwe provider: 'KPN/ HI' geselecteerd, omdat ik nu dus ben overgestapt naar KPN. Ik verwacht dat ik niet goed sta geregistreerd bij KPN, waardoor KPN het verzoek tegenhoudt. Bij Rabo Mobiel hoef ik ook niet aan te kloppen, want zij geven aan dat ik inderdaad ben overgestapt.Â
Is dit een probleem waar meer klanten mee worden geconfronteerd? Wat kan ik nu het beste doen?
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactie