.

Overstap van KPN naar Simyo met nummerbehoud gaat niet goed. Wat kan ik doen?

  • 30 January 2023
  • 9 reacties
  • 113 Bekeken

Zaterdag 28 januari zijn 2 van onze nr's van kpn stopgezet omdat we over zouden gaan naar Simyo. Nu is er wat misgegaan waardoor we op beide nr's niet gebeld kunnen worden en geen internet hebben zonder wifi.

En dan heb ik ook nog bereikbaarheidsdienst op het werk waar ik dus niet voor te bereiken ben. Ook die vergoeding is mij nu door de neus geboord.

De snelheid waarmee gereageerd wordt op WhatsApp is niet te doen. Als je een bericht stuurt in de ochtend mag je al blij zijn dat je dezelfde dag nog bericht terug krijgt. En vandaag maar eens gebeld met de klantenservice en blijkt er een netwerkerror te zijn waardoor het nummerbehoud niet goed gaat. Zou vandaag opgelost worden maar als ik sommige berichten op dit forum lees duurt dit al veel langer.

Misschien word het eens tijd dat er een nieuwe IT'er wordt aangenomen waardoor het sneller opgelost is.


9 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem. De reactie tijd op Whatsapp is lichtelijk schandalig. Zelfs wanneer je een persoon aan de andere kant van de lijn hebt zitten, stoppen ze willekeurig met antwoorden en mag je het de volgende dag opnieuw proberen. Geen goed begin bij Simyo!

Het is hier nu eindelijk gelukt. Hopen op betere tijden

Reputatie 7
Badge +9

De afgelopen week zie ik op het forum terug dat het fout gaat met een gedeelte van de nummerportages, waardoor daar inderdaad problemen door ontstaan. Sommige kanalen zijn daarnaast ook eens druk en kunnen dat niet helemaal aan, waardoor de reactietijden helaas oplopen.

 

Max5, een moderator (= Simyo medewerker) gaat jou in de loop van de dag vragen om hem/haar via een privébericht jouw gegevens toe te sturen. Je hebt hier ook al hierover gepost.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Mrossie,

Bedankt voor je bericht. Goed om te lezen dat het inmiddels opgelost is! Ik wens je verder een prettige dag :).

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Max5,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je hetzelfde probleem ervaart! Het is momenteel super druk via Whatsapp waardoor onze responstijd wat langer duurt dan normaal. Ik ben gelijk even met je mee gaan kijken en zie dat het activeren van je nieuwe simkaart niet lukt vanwege een technische error.. Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Ik zie dat je je vraag ook hebt gesteld onder dit topic. Mijn collega @Amy heeft je gevraagd om haar een privébericht te sturen. Ik wil je er vriendelijk op wijzen dat het niet helemaal de bedoeling is om onder meerdere topics dezelfde vraag te stellen om verwarring te voorkomen :).  Er wordt momenteel hard gewerkt aan een oplossing voor dit probleem, nogmaals onze excuses voor dit ongemak.

Bedankt voor je reactie @Groentjuh 😊!

Groetjes,
Roeqajja

Beste @Roeqajja 

Ik heb in deze topic geen vraag gesteld. Dat heb ik in mijn eigen topic gedaan, maar toch bedankt voor het erop wijzen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Max5,

Bedankt voor je reactie. Het klopt dat je geen vraag hebt gesteld in dit topic. Wel gaf je aan dat je hetzelfde probleem hebt onder dit topic en dat is meer wat ik bedoelde. Dat had ik inderdaad wat beter kunnen verwoorden. Hopelijk is het nu duidelijk! 

Groetjes,
Roeqajja

Het is hier nu eindelijk gelukt. Hopen op betere tijden

Hoe snel is dat bij jou gegaan? Ik wacht al meer dan 24u op mijn oude nummer én mobiel internet 😔

Het is hier nu eindelijk gelukt. Hopen op betere tijden

Hoe snel is dat bij jou gegaan? Ik wacht al meer dan 24u op mijn oude nummer én mobiel internet 😔

Ben ik ook erg benieuwd naar. Wacht inmiddels ook al ruim 48 uur. @Simyo.  Dit is toch echt waardeloos en schandalig dat het nog niet geregeld is.

Reageer