Nadat ik van KPN naar Simyo ben overgestapt (met nummerbehoud) kan ik mijn nieuwe simkaart niet activeren. Deze vraag op Whatsapp stellen heeft niet of nauwelijks zin omdat er niet geantwoord wordt. Ondertussen ben ik telefonisch niet bereikbaar, wat zeer hinderlijk is! Wat is Simyo van plan hieraan te doen?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Jeetje, ik kan me voorstellen dat dit frustrerend voor je is! Op dit moment speelt er bij een deel van de klanten een storing wat betreft het overzetten van het nummer. Hierbij is de overstap in error gegaan. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan een oplossing. Onze oprechte excuses voor dit ongemak! Je zal de kosten vergoed krijgen van de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de aansluiting.
Op dit moment is het op ons WhatsApp kanaal drukker dan dat je van ons bent gewend, ook hiervoor onze excuses.
Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan zal ik een notitie maken in het systeem wat betreft de error en de vergoeding.
Groetjes,
Amy
Ik heb precies hetzelfde vanmorgen sinds 9 uur geen KPN meer maar ook geen Simyo.......heel vervelend om niet bereikbaar te zijn!! Begint al lekker
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat balen dat jij hier ook last van hebt! Zou je mij ook een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan maak ik bij jouw aansluiting ook een notitie.
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.