.

Beantwoord

Overstap met nummerbehoud, waarom incasseren jullie nog facturen?

  • 24 November 2015
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Beste Simyo

Mij overkomt hetzelfde als Florianne maar dan andersom. Na mijn overstap van Simyo naar Delta Mobiel half september krijg ik nog steeds facturen van Simyo. Delta zegt dat ze Simyo heeft bericht van de overstap. Simyo zegt dat ze niets van Delta heeft vernomen. Volgens mij is er iets volkomen mis met de communicatie en de afspraken tussen de providers. Ondertussen zijn de klanten de dupe. Ik krijg nu ook nog herinneringen voor facturen met de dreiging van incassokosten. Het zou Simyo sieren als ze dit achterwege laten en contact opnemen met Delta Mobiel om e.e.a. te verifiëren. En natuurlijk eindelijk een goed protocol afspreken rondom overstap met nummerbehoud.

Mijn vraag is dus: Simyo kunnen jullie dit met Delta Mobiel regelen? Want ik kan niet bij jullie opzeggen met nummerbehoud.

Vriendelijke groet
Adrie Tange
icon

Beste antwoord door Naomi 25 November 2015, 15:46

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Adrie Tange, welkom op het Simyo forum!

Dankjewel dat je het bij ons aangeeft. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je onterecht dubbele abonnementskosten gaat betalen. Ik heb contact opgenomen met Delta Mobiel. Je telefoonnummer is vanaf 22 september naar hun overgezet. Het is helaas niet goed bij ons verwerkt. Sorry voor het ongemak.

Er staan op je factuur van augustus volledige abonnementskosten van september. Ik ga ervoor zorgen dat je € 3,30 terugontvangt voor de abonnementskosten van 22 tot en met 30 september.
Op je factuur van september staan volledige kosten voor de maand oktober. Mijn collega's van finance gaan deze dichtboeken.
Eind deze week wordt de factuur van oktober geïncasseerd. Daar staan kosten op voor de maand november van € 11. Helaas kunnen we de automatisch incasso niet meer tegenhouden. Ik heb een terugbetaling ingevuld. Je ontvangt het bedrag binnen drie weken weer terug.

Heb je nog vragen?
Beste Naomi

Hartstikke bedankt voor dit antwoord; dat jullie ruiterlijk erkennen dat de fout bij jullie ligt.

Toppie!!

Vriendelijke groet
Adrie Tange.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Adrie Tange,

Graag gedaan namens Naomi! Fijn dat we jou op deze manier kunnen helpen. Als we in de toekomst nog eens iets voor je kunnen betekenen, horen we dit graag!

Laat ik eindigen met wat tegeltjes wijsheid: Wanneer je je fouten toegeeft, ben je iets wijzer dan toen je ze beging ;)

Groetjes,
Angela

Reageer