.

Beantwoord

Oude provider afgesloten, simyo nog niet actief

  • 24 March 2014
  • 3 reacties
  • 301 Bekeken

Zoals de titel al zegt, ik kan niet meer bellen, niet bij oude provider, niet bij simyo, en nu??
icon

Beste antwoord door Groentjuh 25 March 2014, 08:54

Bekijk originele reactie

3 reacties

Als aanvulling op bovenstaande wik ik even aangevendat mijn aansluiting wegens administratieve redenen buiten werking isgesteld! Heeft er iemand een idee welk nummer ik kan bellen om dit enigszins op te laten lossen???
Reputatie 7
Badge +9
Tussen 09:00 en 17:30 kun je 0900-8090 (35 cent per gesprek) bellen.
Had je je simkaart al geactiveerd op mijn simyo (voordat het nummer werd overgezet?). Zo niet dan gaat dat wel eens fout. Laat even weten of je telefonisch contact hebt gehad en laat het even weten als het is opgelost!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi ErwinAvontuur, welkom op ons forum en welkom bij Simyo :)

Het bleek dat je, zoals Groentjuh aangeeft, je simkaart nog niet had geactiveerd. In je gegevens zie ik dat je dat gedaan hebt inmiddels. Werkt alles naar behoren nu?

Reageer