.

onbekend nummer ge'smsd

  • 4 March 2012
  • 7 reacties
  • 1116 Bekeken

Badge
ik keek bij mijn verbruik, en ik heb 9 keer een nummer ge'smsd; 0653131313. beltegoed naar de haaien.


ik weet niet van wie dit nummer is, en heb het niet in mijn contactenlijst staan. ik heb het nummer gebeld en het nummer "was niet in gebruik"
vaagheid...



kun je het nummer niet blokkeren?

doei

7 reacties

Badge
Hallo,
Het nummer is van de sms-berichtencentrale van Simyo. Dit nummer moet in je telefoon staan om sms'jes te kunnen versturen en ontvangen. Het is raar dat je hierheen sms'jes gestuurd zou hebben. Iemand van Simyo zou je het antwoord moeten geven hierop. Dus mensen van Simyo... wat is het antwoord?
Badge +3
Heb ik ook gehad. Dat was helemaal mijn eigen schuld. Ik had nl een sms naar een fout (onbekend) nummer gestuurd. Dan komt de sms terecht in de berichtencentrale en kan niet "afgeleverd" worden.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum ik ben ella,

Het nummer 0653131313 is inderdaad het nummer van de berichtencentrale. Dit nummer komt op je verbruikspagina te staan als:

- je naar een foutief telefoonnummer een sms stuurt
- het smsje niet kan worden afgeleverd binnen 72 uur
- je een sms stuurt vanuit het buitenland

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum ik ben ella,

Het nummer 0653131313 is inderdaad het nummer van de berichtencentrale. Dit nummer komt op je verbruikspagina te staan als:

- je naar een foutief telefoonnummer een sms stuurt
- het smsje niet kan worden afgeleverd binnen 72 uur
- je een sms stuurt vanuit het buitenland

Groetjes,

Alex


Okee ,dat is duidelijk maar hoe is het nu mogelijk dat het eerst wel altijd heeft gewerkt en nu plotseling niet meer ,zou het kunnen dat de ontvanger een nieuwe gsm gekocht heeft of is de fout bij de verzender dus bij mij ? gr Ria
Reputatie 2
Badge +4
Beste Rie,

Het kan zijn dat je per ongeluk naar een foutief nummer hebt ge-sms't, we raden je aan om dit te controleren bij de verzonden berichten in je toestel. Het is ook mogelijk dat het bericht is blijven hangen en niet binnen 72 uur kon worden afgeleverd bij de ontvanger (wellicht omdat het toestel van de ontvanger uit stond of buiten bereik van het netwerk was). Helaas kunnen wij niet aangeven wat de precieze reden is.

Groetjes,

Manisha
kan de berichtencentrale ook aangeven om welk telefoonnummer het gaat?
zou wel zo handig zijn.
mvg Johannes
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Johannes506,

Welkom op het Simyo forum.

Helaas kan ik via de berichtencentrale niet achterhalen naar welk telefoonnummer jij hebt ge-sms't.

Ik zie wel dat het bericht op 04-04-2016 om 22:53 is verzonden. Als het bericht tussen je verzonden items staat kun je met deze informatie het nummer achterhalen.

Als je hier verder nog vragen over hebt dan hoor ik het graag van je!

Groetjes,
Sean

Reageer