.

Beantwoord

Nummerweergave aanzetten

  • 31 December 2012
  • 9 reacties
  • 5297 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Uit privacy oogpunt ooit ingesteld. Maar mensen geven commentaar en nemen niet meer op zonder dat zij zien wie er belt. Dus op zoek gegaan hoe het weer te wijzigen, wel zichtbaar op scherm ontvangen. Simyo zegt:

Het aan- en uitzetten van de optie Nummerweergave kan in bijna elk toestel worden ingesteld via het toestelmenu.Indien dit niet mogelijk is, kun je bellen naar 1333. In het keuzemenu kan de optie Nummerweergave worden aangepast.

Optie 1 niet gevonden onder instellingen op mijn oude Nokia (zeker geen smartphone), naar 1333 al een paar keer gebeld over een langere periode. Kost iedere keer geld maar er verandert niets. Wie heeft een oplossing?

Dank en groet, Kaat
icon

Beste antwoord door Natascha 2 January 2013, 19:23

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Ik heb een ouwe Nokia en daar heb ik even een simkaart van Simyo ingestopt om te kijken waar je moet zijn om je nummer zichtbaar te maken.
Ga naar:
Instellingen kies dan

Oproep instellingen kies dan

Eigen nummer
en daar kun je een keuze maken uit:

standaard
aan
uit

bij mij stond ie op aan.

en mijn nummer is  zichtbaar als ik bel.

Succes ermee!
Reputatie 7
Badge +9
Maar goed dat je nog zo'n oude koelkast in je laatje hebt liggen, Koorelle ;). Onverwoestbaar bijna, zijn die krengen.

Kaat? Heppie er wat aan? 
Reputatie 4
Badge +8
Kaat is vort.
Komt niet meer hier
Nokia inmiddels bij het oud papier....
Oh nee, dat mag niet, uit milieu oogpunt.
Reputatie 7
Badge +9
Kaat is vort.
Komt niet meer hier
.


Heb vertrouwen, Kaat zal spoedig wederkeren hier.
Alles sal regkom, eind goed al goed.
En jij hebt niet al die moeite voor de kat ze viool gedaan :p
De Nokia kan weer de la in. 
Badge
Ik heb een ouwe Nokia en daar heb ik even een simkaart van Simyo ingestopt om te kijken waar je moet zijn om je nummer zichtbaar te maken.
Ga naar:
Instellingen kies dan

Oproep instellingen kies dan

Eigen nummer
en daar kun je een keuze maken uit:

standaard
aan
uit

bij mij stond ie op aan.

en mijn nummer is  zichtbaar als ik bel.

Succes ermee!


Ha koorelle2
Bij mij heet het identificatie meezenden. Stond op nee. Mogelijk dat dat het is. Direct gebeld maar nog niet zichtbaar. Misschien moet het hier of daar nog even verwerkt worden. Dank dat je de moeite nam deze test te doen!
Reputatie 4
Badge +8
Graag gedaan Kaat, mocht het nog voor mekaar komen, laat je het dan nog even weten hier?
Badge +6
Uit privacy oogpunt ooit ingesteld. Maar mensen geven commentaar en nemen niet meer op zonder dat zij zien wie er belt. Dus op zoek gegaan hoe het weer te wijzigen, wel zichtbaar op scherm ontvangen. Simyo zegt:

Het aan- en uitzetten van de optie Nummerweergave kan in bijna elk toestel worden ingesteld via het toestelmenu.Indien dit niet mogelijk is, kun je bellen naar 1333. In het keuzemenu kan de optie Nummerweergave worden aangepast.

Optie 1 niet gevonden onder instellingen op mijn oude Nokia (zeker geen smartphone), naar 1333 al een paar keer gebeld over een langere periode. Kost iedere keer geld maar er verandert niets. Wie heeft een oplossing?

Dank en groet, Kaat


Hoi Kaat,

Zoals Koorelle2 aangeeft in haar reactie dat zijn de stappen die dient te volgen om je nummer zichtbaar te maken voor mensen die je belt.

@Koorelle2 en De Leon bedankt voor je reacties.
gelukt!
bedankt allemaal
Reputatie 6
Badge +10
Hoi twinshoe!

Fijn dat RicoK je naar dit topic heeft verwezen en koorelle je vraagt heeft opgelost. Dat noem ik nog eens behulpzame klanten 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer