.

Beantwoord

Nummerportering geweigerd, terwijl ik eerder weg mag bij huidige provider

  • 19 May 2014
  • 4 reacties
  • 678 Bekeken

Badge
Sinds begin vorige week ben ik bezig mijn nummer te porteren van tmobile naar mijn nieuwe simyonummer.
Echter iedere keer wordt dit geweigerd of ik krijg een datum van 5/9/2014.

Echter ik heb van tmobile een coulance dossiernummer gekregen: 15703009.

Oud tmobile nummer : 06XXXXXXXX te porteren naar simyo.
Nieuw simyo nummer : 06XXXXXXXX

Afgelopen vrijdag kreeg ik van tmobile als porteringsdatum 21/5/2014, echter deze schuift mischien mee door de 5 dagen regeling. Wel moet het coulance dossiernummer wel aan tmobile worden gemeld.

Wie helpt mij uit de brand?

Bij voorbaat dank voor de hulp.

Henk de Roos
icon

Beste antwoord door Dries 21 May 2014, 10:57

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Onderstaande ook gemeld via email, hopelijk nu reeds gedaan door simyo.
--
Na ruggespraak met tmobile.
Gaarne spoedig opnieuw indienen met de volgende gegevens:

Per as vrijdag 23 mei porteren
mobielnummer: 06XXXXXXXX
klantnummer: 1.13650590
opmerking: in verband met opzegging.

(Huidige simyo nummer 06XXXXXXXX)
--
Reputatie 2
Badge +6
Hoi topdown,

Eerst wil ik je graag even meegeven dat het niet handig is om je mobiele nummer online te zetten. Om je privacy te beschermen heb ik die telefoonnummers en je e-mailadres verwijderd :)

Ik begrijp uit je bericht dat je eerder weg mag bij T-Mobile wegens een coulance. Dan moeten wij op een speciale manier de aanvraag voor nummerbehoud indienen, namelijk met een ; (puntkomma) i.v.m. coulance. Als we dat niet doen krijg je inderdaad de melding dat je een lopend contract hebt en dat je niet mag overstappen.

Nou zie ik in onze gegevens dat er alweer een nieuwe aanvraag voor je is gedaan. Ik heb voor de zekerheid even gecheckt of dit wel op de juiste manier is gedaan. Dat moet nu dus helemaal goed komen :)

Ik hoor graag van je of je aanvraag nu wel is goedgekeurd!
Badge
Dank, het lijkt nu helemaal in orde te komen.
Dank ook voor het verwijderen van de gsm nummers.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi topdown,

Ik heb gister nog een terugkoppeling gekregen van onze afdeling nummerbehoud. Zij hebben aangegeven dat morgen op 23-05-2014 je nummer wordt overgenomen 🙂 Als het goed is heb je daar ook een bericht over ontvangen, klopt dat?

Als er nog iets is wat ik voor je kan doen, laat je dat dan weten?

Reageer