.

Beantwoord

Nummerbehoud annuleren, kunnen jullie dit voor mij doen?

  • 4 April 2016
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Een andere provider heeft voor mij bij jullie nummerbehoud aangevraagd omdat ik wilde overstappen. Dat contract is niet doorgegaan dus wil ik die aanvraag graag annuleren. Kunnen jullie dit voor mij regelen?
icon

Beste antwoord door Tiury 5 April 2016, 11:18

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Dirk.G, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat fijn om te vernemen dat je toch bij Simyo blijft, ondanks dat je toch wilde overstappen. Als er een provider een verzoek voor nummerbehoud doet, dan is het diezelfde provider die het verzoek moet annuleren 🙂. Zo te zien hebben ze dit ook netjes gedaan op 31-03-2016. Je hoeft in dit geval dus niets meer te doen!

Heb je hier nog verdere vragen over?

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,

Bedankt voor je reactie, goed om te weten dat het geregeld is. Geen verdere vragen voor mij!

Groetjes, Dirk
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Dirk.G,

Fijn dat de uitleg zo duidelijk is en je geen verdere vragen meer hebt 🙂! Uiteraard; graag gedaan en mocht er toch nog iets zijn, weet je het Simyo forum nu te vinden.

Groetjes, Tiury
Ik heb vandaag startpakket binnen gekregen en wil toch af zien van aangevraagd nummerbehoud wie weet waar ik dat kan regelen
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Raymond1968,

Zo te zien heb je de vraag op twee plekken op het forum gezet. Dit is natuurlijk niet nodig, omdat we elke vraag binnen 24 uur beantwoorden 🙂! Ik heb hier antwoord gegeven op je vraag.

Groetjes, Tiury

Reageer