.

Beantwoord

Nummerbehoud annuleren

  • 28 December 2012
  • 9 reacties
  • 330 Bekeken

Badge
Ik heb een simyo abonnement genomen en k heb ervoor gekozen mijn nr te behouden. Spijtig genoeg wordt k op mn huidige nr gestalkd en wil k een ander nr. Is dat mogelijk? Zo ja, hoelang zal dat duren?
icon

Beste antwoord door Natascha 28 December 2012, 17:09

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik denk dat dat wel mogelijk is, ja. Wacht even totdat een moderator reageert hier. 
Badge
Danku. Ik wacht, hahah
Reputatie 7
Badge +9
In de tarievenlijst kun je "Aanvragen nieuw nummer" terug vinden. Dit kost 5,00 euro.

Een moderator kan je hier meer over vertellen. Omdat het in de tarievenlijst voorkomt denk ik dat het mogelijk is om een nieuw nummer te krijgen.
Badge +6
Ik heb een simyo abonnement genomen en k heb ervoor gekozen mijn nr te behouden. Spijtig genoeg wordt k op mn huidige nr gestalkd en wil k een ander nr. Is dat mogelijk? Zo ja, hoelang zal dat duren?

Hoi Challot,

Volgens het systeem is jouw telefoonnummer vandaag al overgenomen van je huidige provider. Het is mogelijk een nieuw telefoonnummer te krijgen de kosten hiervan zijn €5,-.
Badge
Danku, ik ga het meteen doen x
Badge
Ik heb een simyo abonnement genomen en k heb ervoor gekozen mijn nr te behouden. Spijtig genoeg wordt k op mn huidige nr gestalkd en wil k een ander nr. Is dat mogelijk? Zo ja, hoelang zal dat duren?

Hoi Challot,

Volgens het systeem is jouw telefoonnummer vandaag al overgenomen van je huidige provider. Het is mogelijk een nieuw telefoonnummer te krijgen de kosten hiervan zijn €5,-.

Hallo Natascha, 

Ik heb geprobeerd te kijken waar ik het kan vinden om een nieuw nummer aan te vragen. Ik kan het alleen nergens vinden. 
Badge +6
Hoi Challot,

Het aanvragen van een nieuw telefoonnummer kan alleen via de moderators door één van ons een privé bericht te sturen voor welk telefoonnummer je een ander telefoonnummer wilt tegen de kosten van €5,-.
Badge
K heb in het telefonisch afgehandeld. Maar k had hiervoor een mail gestuurd, wordt dit als ongezien gezien?
Badge +6
Hoi Challot,

Ik heb het ticket betreffend jouw vraag gesloten.

Reageer