.

Beantwoord

Nummerbehoud aangevraagd maar ik kan niet bellen met mijn oude nummer, waar gaat het mis?

  • 13 January 2024
  • 5 reacties
  • 36 Bekeken

Nieuwe klant. Heb mijn oude nummer overlaten zetten. Bericht gehad dat dat gelukt is. Als ik mijn simyo kaart in de telefoon doe kan ik wel bellen met mijn simyo nummer maar niet met mijn eigen oude nummer. Doe ik iets fout?

 

icon

Beste antwoord door Seren 15 January 2024, 15:09

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Nieuwe klant. Heb mijn oude nummer overlaten zetten. Bericht gehad dat dat gelukt is. Als ik mijn simyo kaart in de telefoon doe kan ik wel bellen met mijn simyo nummer maar niet met mijn eigen oude nummer. Doe ik iets fout?

 

@Piet1111 heb je ook deze stappen gevolgd? (klik deze link) https://www.simyo.nl/klantenservice/simkaart/activeren

Ik denk het wel Ik kan bellen met het simyo nummer en daat nummer bellen. Het nummer zou echter vervangen moeten zijn door mijn eigen vodafone nummer.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Piet1111,

Bedankt voor je bericht. Welkom bij Simyo en op onze community 😊.

Ik heb een kijkje genomen op jouw aansluiting en ik zie dat jouw nummerbehoud pas ingaat op 12-02-2024. Dit is de datum die wij hebben gekregen van Vodafone. Tot die tijd is het dus de bedoeling dat je gebruik maakt van jouw Vodafone simkaart (en abonnement). Ik adviseer je om de mail die je van ons hebt ontvangen over het nummerbehoud goed door te lezen. Hierin staat namelijk ook dat het niet verstandig is om jouw Simyo simkaart te gebruiken tot je nummer word overgezet naar ons. Omdat je bundels op dit moment niet actief zijn maak je buiten bundel kosten bij het gebruiken van je Simyo simkaart. 

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag!

Groetjes,
Seren

Lezen was moeilijk. Maar wel leuk op blauwe maandag. Thanks, Piet

Reputatie 7
Badge +6

Kan gebeuren @Piet1111

Reageer